Slovenská popová hviezda a módna ikona – Dara Rolins sa stala tvárou úplne nového ženského webu – EVA.sk.

Úspešný ženský lifestylový časopis EVA sa dočkal. V máji bol spustený oficiálny web tohto najčítanejšieho ženského mesačníka na Slovensku – EVA.sk a jeho tvárou sa stala známa osobnosť, charizmatická speváčka – Dara Rolins.

Video so zákulisia fotenia s Darou Rolins  si môžete pozrieť > TU

Pri príležitosti spustenia novej stránky EVA.sk je pripravená veľká marketingová kampaň, ktorej tvárou je známa speváčka Dara Rolins. „Pre takúto silnú značku – EVA sme sa rozhodli pre rovnako silné meno pre kampaň, ktoré je symbolom štýlu a najnovších módnych trendov. Nestáva sa často, že pri uvádzaní nového webu vystupuje známa osobnosť a o to viac sa spolupráci s Darou tešíme,“ hovorí marketingový riaditeľ Azet.sk – Jindřich Staněk.

„Časopis EVA je určený predovšetkým dynamickým a moderným ženám so snahou o sebarealizáciu, ženám, ktoré hľadajú návody ako riešiť kariéru, vzťahy s mužmi a blízkymi. Je určený ženám, ktoré sa o seba starajú, chcú byť príťažlivé a sexi a stále mladé. A presne v tomto duchu je pripravený aj jeho nový web – EVA.sk,“ hovorí šéfredaktorka mesačníka EVA – Katarína Patvarošová.

„Veríme, že EVA.sk sa stane TOP v segmente lifestylových webov na Slovensku a svojim obsahom bude atraktívna pre ženy, ktoré sa zaujímajú o aktuálne módne trendy, novinky v kozmetike, ale aj o pikošky vo svete celebrít. Čitateľky tu nájdu najkrajšie a najaktuálnejšie módne vychytávky, získajú horúce tipy svetových aj slovenských vizážistov a stylistov. Nevynechali sme ani obľúbenú módnu políciu, pikantné zakázané strany a vzťahové témy,“ približuje nový web produktová manažérka Azet.skRenáta Dubcová.

azet-screen_eva-sk-2

„Čo sa týka samotnej štruktúry, web EVA.sk je navrhnutý tak, že poskytuje priestor aj imidžovej reklame,“ dodáva Dubcová.

Skupina Azet.sk je jednotkou v dennej a mesačnej návštevnosti slovenského internetu. Denne služby prevádzkovateľa Azet.sk využije až 1 000 000 reálnych užívateľov, mesačne cez 3 207 000 užívateľov.

Portály Azet.sk zasahujú viac ako 84% užívateľov zo SR.

„Osobne som však presvedčený, že žiaľ priestor pre imidžovú reklamu je na stránke EVA.sk dominantný, čo je na škodu k redakčnému obsahu. Zaujímavým a odvážnym krokom by tiež bolo, ak by AZet prišiel s novým  webom DARA.sk, ale to necháme asi na ďalekú budúcnosť! :) „, dodáva Michael Gold, redaktor portálu masmediálne.info

Zdroje: AZet, AIMmonitor – IAB Slovakia – Apríl 2014

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu