Cieľovou skupinou produktu sú muži, preto kampaň používa slogan „Pripi si z Borcom“ a pracuje s nadsázkou, ktorá je blízka práve im. Kampaň je nasadená primárne v online prostredí a vytvorila ju reklamná agentúra Effectivity powered by Publicis.

„Kategória slovenských borovičiek nevyužíva svoj potenciál naplno, a preto by sme ju chceli oživiť. Odľahčeným štýlom komunikácie spájame značku s príjemnou zábavou, ukazujeme borovičku v dobrom svetle a zatraktívňujeme ju aj u mladých dospelých ľudí. Kampaň Pripi si s BORCOM, ktorú spúšťame v týchto dňoch, je oslavou výnimočnosti každého muža a veríme, že našich spotrebiteľov osloví a zároveň aj zabaví,“ povedala brand manažérka značky BOREC spoločnosti St. Nicolaus Mária Miková.

Kampaň štartuje v druhej polovici júna a bude prebiehať počas celého leta. Jej súčasťou je video šírené prostredníctvom sociálnych sietí ale i špeciálna microsite www.somborec.sk na ktorej sa „Borci“ môžu odprezentovať videom, alebo fotografiou. Súčasťou kampane budú aj BTL a PR aktivity, ktoré zastreší spoločnosť 1st Class Agency.

Vizitka kampane:
Názov kampane: Pripi si s BORCOM
Názov agentúry: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Peter Rajčák
Art Director: Michal Balla
Account Manager: Danka Krajčovičová
Copywriter: Soňa Podstupková
Stratég: Radka Gbelská
Timing kampane: druhá polovica júna – august
Využité nástroje: somborec.sk, Facebook, YouTube, PR, BTL

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu