Nová značka ponúkne výber vín zo Slovenských vinohradníckych oblastí. V aktuálnom výbere sa nachádza 7 vín až z troch vinohradníckych oblastí – z malokarpatskej, južnoslovenskej a stredoslovenskej.

„Novú značku Slovenské Vinice plánujeme spotrebiteľom predstaviť prostredníctvom nadlinkovej kampane v printových médiách a v online. Zároveň značku podporíme aj podlinkovo v retaili prostredníctvom letákov a druhotných vystavení. V HoReCa segmente cez špeciálne vínne karty a cez prezentáciu na vybraných letných festivaloch,“ povedal pre Masmediálne.info Marcel Malý, brand manažér spoločnosti St. Nicolaus.

Nová značka bude fungovať pod konceptom, ktorý má zaručiť výber kvalitných vín za dostupnú cenu. Štvorčlenná degustačná komisia odborníkov v prvom výbere priniesla tradičnú kolekciu siedmych vín z najobľúbenejších odrôd viniča – Chardonnay, Rizling vlašský, Rulandské biele, Veltlínske zelené, Cabernet Sauvignon, Frankovku modrú a Cabernet Sauvignon ružové. Degustátori sa stali i marketingovým prvkom značky, ktorý má v spotrebiteľovi evokovať kvalitu a výnimočnosť vína. Značka má aj vlastný web Slovenskevinice.sk, kde sú degustrátori spotrebiteľom jednotlivo predstavený.

graf - top 10 najpestovanejsich odrod na Slovensku - zdroj St. Nicolaus
zdroj: AMI Communications

„Každé víno sme vyberali spomedzi viacerých vzoriek z danej odrody s dôrazom na kvalitu a odrodový charakter. Cieľom bolo, aby vybrané vína získali od degustačnej komisie lepšie hodnotenie ako hlavné konkurenčné vína v rovnakej cenovej hladine,“ povedal Jean-Daniel Angibaud, predseda degustačnej komisie.

Nová značka Slovenské Vinice si dala záležať aj na vzhľade obalov, čo v strednom segmente nie je vôbec obvyklým javom. Etiketu zdobí logo značky a pečiatka s rukou napísaným textom „Poctivé víno – vybrané odborníkmi“, má vyjadrovať kvalitu značky a poctivú prácu slovenských vinárov.

Na etikete sa nachádza aj motív inšpirovaný ľudovými výšivkami – vinič a strapce hrozna, ale i kontúry hornatej krajiny, obe majú vizuálne vyjadriť slovenský pôvod značky.

„Etikety pripravilo dizajnové štúdio Mr. Design. Web stránka je z dielne agentúry HEADS a o PR kampaň sa stará AMI Communications Slovakia,“ povedal pre Masmediálne.info Marcel Malý.

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu