zdroj foto: For PR

Značka Starbucks vstúpila na slovenský trh v júli 2015, kedy bola dostupná v sieti čerpacích staníc Shell len prostredníctvom automatov na kávu. Následne 31. mája 2016 otvorila svoju prvú kultovú kaviareň v Bratislave v nákupnom centre Aupark. Spoločnosť AmRest Holdings SE prevádzkovateľ kaviarní Starbucks v strednej Európe vo štvrtok 28. júla otvorila aj druhú kaviareň Starbucks na Slovensku, nachádza sa v nákupnom centre Eurovea v Bratislave a má rozlohu 119 m2 a 62 miest na sedenie.

Starbucks je najväčšia americká sieť kaviarní na svete. Prevádzkuje viac ako 20 tisíc kaviarní. V ponuke má nielen množstvo druhov kávy, ale i rôzne druhy teplých, či studených nápojov, či zákuskov a je vnímaná ako tzv. lovebrand.

Firma bola založená v roku 1970. Meno nesie po dôstojníkovi Frankovi Starbuckovi, dôstojníkovi z kultového románu Biela veľryba, spisovateľa Hermana Melville.

„Kaviareň Starbucks v nákupnom centre Eurovea upúta barovým pultom vo forme ostrova. Dopĺňa ho ikonická pergolová konštrukcia, ktorá pomáha v prostredí nákupného centra vytvoriť útulnú atmosféru. Bar je prístupný zo všetkých strán a umožňuje zákazníkom pozorovať baristov pri príprave lahodných nápojov Starbucks zo všetkých uhlov. Hlavnú vášeň Starbucks, teda kávu, bude už v krátkej dobe oslavovať zástena zo šálok na kávu, ktorú bude tvoriť viac ako 1000 šálok. Ide zároveň o dizajnový prvok, ktorý stelesňuje poslanie Starbucks: „Inšpirovať a povznášať ľudského ducha – s každou šálkou, každého človeka a v každom prostredí, “ povedal mediálny konzultant značky Starbucks na Slovensku Filip Púchovský z agentúry For PR.

Pozrite si fotografie z otvorenia Starbucks v Eurovea 28.7.2016:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu