reštaurácia Machnáč po redizajne (foto: Staropramen)

Pred dvomi rokmi odštartoval pivovar Staropramen koncept Naše hospoda v Čechách, teraz prichádza aj na slovenský trh. Koncept tvorí jednotný interiér, pivo a gastronómiu, ktorý má v návštevníkovi vyvolať zážitok.

Spoločnosť Pivovary Staropramen postupne oslovuje so svojím konceptom prevádzkovateľov krčiem na Slovensku.

„Zapojenie do projektu znamená, že vybraný podnik prejde kompletnou premenou, vďaka ktorej získa moderný a jednotný interiér vrátane vybavenia v podobe nového nábytku a výčapu s nerezovým obložením. Jednotná bude aj uniforma personálu či grafická podoba jedálnych lístkov. Zapojené prevádzky budú propagované aj na internetových stránkach Staropramenu,“ uviedla spoločnosť.

nove-logo-nase-hospoda-machnac
nové logo Naše hospoda Machnáč

Ako prvý sa v duchu konceptu zmenil bratislavský podnik Machnáč, ktorý sa po novom bude volať Naše hospoda Machnáč a má zmodernizovaný interiér v duchu konceptu. Na nápojovom lístku je zaradený Staropramen Svetlý, Staropramen Nefiltrovaný, Granát a Staropramen Ležák.

„Vďaka skúsenosti s konceptom Potrefená husa máme silné know-how, ktoré pri príprave siete podnikov Naše hospoda plne využívame. Podľa prvých ohlasov to vyzerá, že typicky „česká hospoda“ môže dobre fungovať aj tu na Slovensku,“ povedal Jan Trochta, manažér značkových reštaurácií spoločnosti Pivovary Staropramen.

staropramen-rozbieha-na-slovensku-koncept-nase-hospoda-obr-2
reštaurácia Machnáč po redizajne (foto: Staropramen)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu