protagonisti nového seriálu Nový život (foto: TV JOJ)

Televízia JOJ je od začiatku nového roka jednoznačným trhovým lídrom, ktorého program je pre slovenských divákov každý deň prvou voľbou.

Počas prvého januárového víkendu si diváci nenechali ujsť spravodajstvo ani večerné premiéry kinohitov Manžel na skúšku či Vaiana: Legenda o oceáne a na Troch kráľov JOJka s úspechom odštartovala svoj nový rodinný seriál Nový život.

JOJ Group odštartovala nový rok mimoriadne vydarene, v prvý týždeň sa stala jednoznačným trhovým lídrom celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, pričom v týždennom priemere dosiahla skvelú sledovanosť 13,3 % a 26,9 % podiel na trhu v prime time.

Vo sviatočný pondelok dosiahla JOJ Group ako bezkonkurenčná trhová jednotka excelentnú, až 15,3 % sledovanosť a 29,8 % share.

Na Troch kráľov vyhrala rebríček TOP programov sviatočného dňa z ponuky všetkých slovenských televízií práve TV JOJ.

Najsledovanejšou reláciou boli Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo až 704-tisíc divákov starších ako 12 rokov, hlavná spravodajská relácia tak dosiahla vynikajúcu 15,1 % sledovanosť a 29,1 % podiel na trhu. Najlepšie počasie si vyslúžilo až 14,1 % rating a 26,7 % share.

Z nespravodajských relácií dosiahol najvyššiu sledovanosť v pondelok Nový život – nový rodinný seriál televízie JOJ – ktorého úspešný štart si nenechalo ujsť viac ako pol milióna slovenských divákov. Prvá zdvojená epizóda pôvodného seriálu tak dosiahla až 11,7 sledovanosť a 23,4 % podiel na trhu.

Najatraktívnejší bol Nový život pre ženskú časť publika – diváčky v CS 45-54 zaznamenali najvyššiu, vysoko nadpriemernú sledovanosť, a to až na 17,5 %. Ženy vo veku 35 až 44 rokov dosiahli takisto perfektnú, až 15,7 % sledovanosť.

Prvý januárový víkend sa JOJke tiež vydaril, keď jej večerný program slovenské publikum uprednostnilo pred konkurenciou.

V sobotu 4. januára sledovali americkú komédiu Manžel na skúšku, ktorá si vyslúžila skvelú 11,1 % sledovanosť a 23,0 % podiel, v nedeľu 5. januára si diváci pozreli premiéru animovaného kinohitu Vaiana: Legenda o oceáne, ktorá zaznamenala 9,4 % rating a 18,8 % share, pričom najsilnejšou cieľovou skupinou boli muži v CS 35-44 so sledovanosťou až 15,1 % a podielom 30,9 %.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu