Najsledovanejšími programami dňa sa v pondelok stali Televízne noviny a Búrlivé víno, počas celého dňa sa výborne darilo špeciálnemu pásmu rozprávok.

Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do novej televíznej sezóny. Vynikajúce výsledky sledovanosti dosiahli v sviatočný pondelok 1. september 2014 okrem programov v prime-time aj atraktívne filmové rozprávky vysielané počas celého dňa.

Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stali Televízne noviny s ratingom 12,8 % a trhovým podielom 40,1 %. Druhá priečka v rebríčku sledovanosti patrila dlhodobo najobľúbenejšiemu rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 11,3 % / share 28,3 % v 12-54). Oba programy si nenechalo ujsť viac než 730-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Absolútne dominantnou jednotkou na trhu bola aj večerná reality šou Farma (rating 11,3 % / share 28,3 % v 12-54), ktorá rovnako ako Búrlivé víno prevalcovala premiéru konkurenčného akvizičného seriálu. Obzvlášť oslovila mladé ženy 15-24 s trhovým podielom až 45,2 %. K obrazovkám pritiahla celkovo 559-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Piata séria Farmy, odohrávajúca sa v prostredí salaša, excelentne odštartovala vo štvrtok 28. augusta 2014 ako najsledovanejší program dňa s ratingom 9,6 % a trhovým podielom 31,8 % v cieľovej skupine 12-54.

Väčšina divákov trávila upršaný pondelok v spoločnosti Markízy už od úplného rána a vychutnávala si sériu animovaných filmov Scooby-Doo a strašidelní bratia (share 33,3 % v 12-54), Frajeri na vlnách (share 29,0 % v 12-54), Lovecká sezóna (share 29,7 % v 12-54), Za plotom (share 32,9 % v 12-54), Pán Včielka (share 29,7 % v 12-54) a Madagaskar 2: Útek do Afriky (share 29,5 % v 12-54). Čerešničkou na torte bola podvečerná česká rozprávková klasika Dívka na koštěti (rating 8,3 % / share 33,4 % v 12-54).

Rebríčku sledovanosti menších staníc dominovalo v pondelok Dajto s akčným sci-fi trilerom Zradná hlbočina (rating 2,7 % / share 7,1 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,2 %) aj v prime-time (share 36,7 %).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu