repro foto: Šťastný nový rok/YT

Televízia JOJ včera odvysielala najočakávanejší decembrový film Šťastný nový rok, ktorého je hlavným mediálnym partnerom. Diváci si česko-slovenskú televíznu premiéru tohto kinohitu nenechali ujsť, film sa stal dosiaľ najsledovanejším z ponuky všetkých slovenských televízií tento rok.

Česko-slovenská romantická komédia Šťastný nový rok s výnimočným hviezdnym hereckým obsadením, nakrútená v krásnom zimnom prostredí Vysokých Tatier, bola vlani druhým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách (po filmovom trháku Trhlina) a piatym najnavštevovanejším filmom celkovo za rok 2019. Po včerajšku sa môže pýšiť ďalším titulom – stala sa TOP filmom roka 2020 na slovenskom televíznom trhu (dosiaľ) s rekordným počtom divákov (CS 12+)!

Premiéra filmu na TV JOJ zasiahla takmer milión divákov (presne 989-tisíc divákov, AvRch 12+), Šťastný nový rok tak dosiahol excelentnú sledovanosť až 14,4 % a 32,4 % podiel v rámci univerzálneho publika, v obchodne relevantnej mladšej cieľovej skupine 12-54 si vyslúžil až 13,4 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný, až 37,9 % podiel na trhu. Romantická komédia bola včera absolútne bezkonkurenčnou prvou voľbou slovenských divákov vo všetkých cieľových skupinách. Ženy vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali neprekonateľnú 23,1 % sledovanosť a až 41,1 % podiel, u mužov mal film najväčší úspech v rovnakej CS s vynikajúcou sledovanosťou až 19,1 % a 37,3 % podielom na trhu.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu