Súčasť portfólia tvoria weby, ktoré v minulosti prevádzkovala spoločnosť Point Network a Benefit Trade, teraz spadajú do portfólia spoločnosti Fun Media Group, ktorú spoluvlastní majiteľ Fun rádia Boris Kollár.

Fun rádio patrí dlhodobo medzi najnavštevovanejšie rádiové weby a akvizíciou a redizajnom sa pokúsi dosiahnuť strategickú synergiu, ktorá má potenciál zasiahnuť ešte väčšiu čitateľskú a inzertnú základňu.

Web Funradio.sk navštívilo v roku 2016, podľa výskumu AIMmonitor v priemere viac ako 568 tisíc unikátnych návštevníkov mesačne a portál InfoSprávy.sk navštívilo v priemere mesačne viac ako 101 tisíc unikátnych návštevníkov.

„Stránky prechádzajú ako vizuálnou zmenou, tak aj implementáciou nového systému zobrazovania reklám a CMS (Content Management System). Ako sme avizovali už pri akvizícii desiatich domén v lete minulého roka, postupne ich budeme prerábať a adaptovať, aby spĺňali všetky požiadavky dnešnej doby. Teraz leží fokus na spomínaných športových weboch. Tieto kroky sú len ďalšie v našej stratégii prepájania rádiového a online priestoru,“ povedala pre MediaWatch.Dog Tatiana Zábojníková Pavleová, PR manažérka Fun rádia.

K webu funradio.sk a InfoSprávy.sk pribudol najprv v marci 2016 úplne nový web pod názvom SaUkludni.sk a v júli 2016 doplnili online portfólio aj weby hokej.sk/hockey.sk, profutbal.sk, F1.sk, auto.sk, mobil.sk, spravy.sk, beauty.sk, mesec.sk, point.sk, ktoré v minulosti dlhé roky prevádzkovala spoločnosť Point Network a Benefit Trade.

„Najmä v prípade spravy.sk, hokej.sk, auto.sk, mobil.sk, beauty.sk, ide o domény prvej triedy, ktoré sú intuitívne a majú veľký potenciál,“ povedal v júli 2016 web manažér Fun rádia Kamil Šimončič.

„Treba však dodať, že do webových stránok, ktoré sú na niektorých nadobudnutých doménach umiestnené, sa už viacero rokov neinvestovalo. Čaká nás tak ešte niekoľko mesiacov tvrdej práce, aby sme z nich urobili silné športové stránky, spĺňajúce všetky požiadavky súčasnej doby,“ doplnil vtedy Kamil Šimončič.

Podľa generálneho riaditeľa Fun rádia je „kombinácia online prostredia a rádia jedným z najefektívnejších komunikačných kanálov a veríme, že rozšírením ponuky reklamného priestoru oslovíme aj nových klientov,“ povedal vtedy Patrik Ziman.

Weby po redizajne zosúladili svoj vizuál s webom InfoSprávy.sk:

Hokej.sk - repro foto - 20.1.2017

F1.sk - repro foto - 20.1.2017

Profutbal.sk - repro foto - 20.1.2017

InfoSpravy.sk - repro foto - 20.1.2017

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu