V priestoroch Refinery Gallery sa uskutočnilo tretie stretnutie online špecialistov a marketingových odborníkov pod názvom Conversion Meetup.

Tohtoročná konferencia sa niesla v znamení UX a Usability a hlavnou témou celodenného programu bolo práve zlepšenie použiteľnosti webu. Meetup 2014 privítal známych špecialistov, medzi nimi aj Erica Reissa, ktorého prednáška zameraná na UX, sa stretla s najväčším ohlasom.

Počas Meetupu boli účastníkom predvedené inšpiračné prezentácie k celkovému prístupu k UX a e – commerce, ale aj konkrétne štúdie. Medzi spíkrami za Slovensko vystúpil Bohdan Fedor, šéf marketingu Zuno, ktorý načrtol tému bankovníctva vo svete e – commerce:

„Conversion Meetup je skvelé podujatie. Každoročne sa ňom stretávajú rôznorodí ľudia z radov klientov, agentúr ako aj startupov. Najviac ma bavilo, že nás všetkých spájala chuť naučiť sa nové veci a rešpekt k úspechu iných.“

Stručne Conversion Meetup 2014 - to bola inšpirácia prepojená s praxou - p.Bohdan Fedor, ZUNO
Bohdan Fedor, ZUNO

 

Počas workshopu sa účastníci zoznámili aj s tromi hlavnými piliermi usability podľa Erica Reissa, ktorú definuje najmä ľahkosť, elegancia a empatia. Eric Reiss je autorom knihy Usable Usability.

Stručne Conversion Meetup 2014 - to bola inšpirácia prepojená s praxou – Eric Reiss
Eric Reiss

Stručne Conversion Meetup 2014 - to bola inšpirácia prepojená s praxou - obr.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu