Po prebehnutej akvizícii s mediálnou skupinou MAFRA, a.s., v uplynulých rokoch, došlo 1. januára 2015 k úplnej fúzii a pod mediálnu skupinu MAFRA kompletne prechádza v Čechách silný a obľúbený brand dopytového systému AAAPOPTÁVKA.CZ a zostáva bezo zmeny.

Spoločnosť AAAPOPTÁVKA.CZ, s.r.o., ktorá ho prevádzkovala, však zaniká a výhradným prevádzkovateľom dopytového systému sa od tohto dátumu stáva MAFRA, a.s.

AAAPOPTÁVKA.CZ tým získava výhradné postavenie na trhu so silnou podporou mediálnej skupiny.

„Veríme, že tento krok povedie k skvalitneniu služieb ako pre dopytujúcich z hľadiska dostupnosti, tak pre firmy z pohľadu počtu obchodných príležitostí“, hovorí člen predstavenstva mediálnej skupiny MAFRA Michal Hanák.

Podľa mojich informácií aktuálna denná unikátna návštevnosť portálu aaapoptávka.cz je zhruba 5 500 návštevníkov a po kompletnej fúzii s vydavateľstvom MAFRA predpokladám tak  jej nárast, doplnil šéfredaktor masmedialne.info Marián Luha.

Stručne Mediálna skupina MAFRA dokončila fúziu portálu AAAPOPTÁVKA.CZ
aaapoptávka.cz
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu