Nestlé uvádza novú reklamnú kampaň na obľúbenú tabuľkovú čokoládu Študentskú pečať. Pod vedením Marie Hrablíkovej, manažérky značky, ju vytvorili reklamné agentúry Zaraguza a Second Head. S kampaňou pod názvom „Čokoláda podľa vlastných pravidiel“ sa prepája spotrebiteľská súťaž „Vyhraj Van na 1 mesiac pre seba a kamošov!“. Načasovanie kampane je od 1. februára do 31. marca.

„Kampaňou Čokoláda podľa vlastných pravidiel sme chceli vyzdvihnúť jedinečnosť a rozmanitosť značky Študentská pečať a jej produktov. Študentská je jednoducho čokoláda mimo tabuľky, “ povedala Marie Hrablíková, manažérka značky zo spoločnosti Nestlé.

Kampaň buduje imidž značky predovšetkým medzi mileniálmi. Ďalším cieľom je samozrejme podpora predaja celého produktového portfólia s osobitným dôrazom na Študentskú Zlatú Edíciu, bielu čokoládu so slivkami a makom.

Hlavným nástrojom kampane je spotrebiteľská súťaž, ktorá je podporená nielen televíznym spotom, ale aj komunikáciou v kinách, online, outdoorovou kampaňou, komunikáciou na sociálnych sieťach, vrátane využitia influencerov na Instagrame i Youtube.

Aktivačnú kampaň a spotrebiteľskú súťaž vytvorila agentúra Zaraguza:

Cieľovou skupinou komunikácie sú ženy i muži vo veku 18-30 rokov, tzv. generácie Y, ktorá miluje život „podľa vlastných pravidiel“. Sú spontánni, kreatívni, otvorení novým príležitostiam a radi si užívajú života.

Komunikačné kanály: zamerané na online, predovšetkým Facebook, Instagram, YouTube, a doplnené spotom v TV a kinách. Nechýba outdoor (citylighty v Prahe a autobusová zastávka na nám. Republiky) a silná podpora v retaile podporená ochutnávkami a samplingom na VŠ a obchodných centrách po celej ČR. Súčasťou kampane je microsite www.orioncokolada.cz/cokorebel.

TV spot vytvorila agentúra Second Head, František Bumbálek, fotky nafotila Nina Bumbálková:

Vizuál citylightu:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu