Súčasťou kampane IKEA boli aj netradičné dizajnové stany typu Crystal Bubble

Stará tržnica, Bratislava (foto: IKEA)

Počas víkendu od 8. do 11. decembra pripravila IKEA v Bratislave dve „oázy pokoja,“ ktoré pripravila agentúra ako netradičné OOH v rámci kampane „Zastavte sa na chvíľu. Buďte spolu.“ Autorom kreatívneho konceptu IKEA oázy pokoja je kreatívna agentúra Kaspen Jung von Matt.

„Vianoce sú pre nás v IKEA nesmierne dôležité. Našim zákazníkom sa snažíme prinášať nielen nové kolekcie a inšpirácie, ale tiež im poskytnúť chvíľu na to, aby sa zabudli na predvianočné povinnosti a vychutnali si aj v tomto zhone prítomnosť jeden druhého. Preto sme sa rozhodli priniesť IKEA oázy pokoja, ktoré im v tom pomôžu,“ povedal Fruzsina Varga, Campaign Leader IKEA CZHUSK.

IKEA oázy pokoja priniesla do Prahy, Brna, Ostravy, Bratislavy a Budapešti a je prvou značkou, ktorá riešenie v podobe nadrozmerných bublín v rámci Európy prináša.

S netradičným riešením príbytku prišiel pred niekoľkými rokmi francúzsky dizajnér Pierre Stéphane Dumas. Svoju obytnú bublinu nazval Crystal Bubble:

crystal-bubble-bubble-tree-fr
zdroj: bubbletree.fr

Netradičné OOH pre oddych bolo v Bratislave umiestnené na Námestí SNP pred Starou tržnicou a na Trnavskom mýte pri kultúrnom dome Istropolis.

sucastou-kampane-ikea-boli-aj-netradicne-dizajnove-stany-typu-crystal-bubble-obr-1
Stará tržnica, Bratislava (foto: IKEA)

Kampaň „Zastavte sa na chvíľu. Buďte spolu.“ prebieha od 3. novembra do 20. decembra 2016 a jej súčasťou je TV, OOH, digital a social media.

Autorom kreatívneho konceptu IKEA oázy pokoja je kreatívna agentúra Kaspen Jung v. Matt, TV spot pripravila produkčná agentúra Filmservis production režíroval ho Tomáš Mašín.

Pozrite si spot: