SuperStar (foto: Markíza)

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar sa v piatok, 24. septembra 2021, stala na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto strategickej cieľovej skupine dosiahla premiérová epizóda dlhoročne obľúbenej šou vysoko výborný rating 8,2 % a nadpriemerný trhový podiel 27,2 %. SuperStar v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy, film Kráska a zviera zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 11,7 % a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 12,3 %.

Štvrtý zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov SuperStar si nenechalo ujsť celkovo 422-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Hľadanie novej česko-slovenskej speváckej hviezdy malo v čase vysielania dosah až na 753-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším piatkovým programom stala večerná relácia Počasie, ktorá k obrazovkám TV Markíza pritiahla 445-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 jej patrila druhá priečka s ratingom 7,5 % a trhovým podielom 25,7 %.

Ďalšie dve miesta v rebríčku sledovanosti obsadili hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 6,6 % / share 24,8 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 5,9 % / share 19,9 % v CS 12-54), ktoré taktiež predstihli akékoľvek piatkové programy konkurencie.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa v sobotu, 25. septembra 2021, stal napínavý duel obľúbenej reality šou Farma.

Súboj medzi súťažiacimi Zdeňkom „Vikingom“ Valentom a Jozefom Ladzianskym o zotrvanie na statku pritiahol k obrazovkám celkovo 377-tisíc divákov a porazil tak aj konkurenčnú talentovú šou.

Farma v čase vysielania zasiahla až 610-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 12-54 si pripísala rating 6,4 % a trhový podiel 20,5 %.

Na čele sobotného rebríčka sledovanosti menších staníc sa umiestnila televízia Doma s úspešnou českou romantickou komédiou Líbáš jako ďábel (rating 1,6 % / share 5,2 % v CS 12-54).

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu