Druhý ročník súťaže Young Marketer vyzval všetkých nadšených marketérov do 30 rokov. Súťažnou úlohou bolo podľa zadania vytvoriť stratégiu marketingovej a komunikačnej stratégie pre oblasť sociálneho bankovníctva Slovenskej sporiteľne.

Víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2020.

Vyhlasovateľom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska, partnerom a tvorcom zadania je Slovenská sporiteľňa.

Odborná porota zložená zo zástupcov Slovenskej sporiteľne, KRAS-u a združenia Ľudia z marketingu si preštudovala všetky vypracované zadania a za najlepšie tri projekty určila práce, ktoré vytvorili:

• Klaudia Linkeschová
• Karina Kuzmiaková
• Katarína Šebová

Celkový víťaz súťaže YOUNG MARKETER bude vyhlásený 22. novembra 2019 na vyhlasovaní výsledkov EFFIE 2019, Agentúry roka a Marketéra roka, ktoré sa uskutoční v bratislavskej Mlynici.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu