Mnoho spotrebiteľov ani len netuší, že tento štýlový, okrúhly syr sa vyrába aj na Slovensku. Mini BybyBel sa vyrába aj v závode v Michalovciach a predá sa ho každoročne až miliarda na piatich kontinentoch sveta. Vznikol v roku 1977 vo Francúzsku. Aktuálna online a PR kampaň prebiehajúca na Slovensku je z dielne agentúr PR.Konektor a Konektor Social.

Kampaň je zameraná na odhaľovanie detských túžob slovenských detí a plní im prázdninové sny. Súčasťou kampane je aj prieskum medzi deťmi a ich matkami, ktorý zisťuje čo je „in“ medzi deťmi.

„Mini BabyBel je kvalitný a hravý syr, jednoducho detský superhrdina, ideálny na desiatu či olovrant. A superhrdinovia radi plnia tie najväčšie detské túžby. Veríme, že sa deti prejavia a ukážu svoju kreativitu. Mini BabyBel im za odmenu splní tie najtajnejšie prázdninové túžby,“ povedala Eva Chrenovská, senior brand manažérka Mini BabyBel.

Súčasťou kampane je aj špeciálna webová stránka www.tuzbydeti.sk, kde si môžu deti samé, alebo s pomocou rodičov vybrať jednu z túžob, alebo napísať vlastnú.

Ambasádrom značky je tanečník Laci Strike, ktorý na záver leta splní s Mini BabyBel-om túžby trom vyžrebovaným deťom a ich kamarátom. Jednou z nich bude aj pobyt v Laciho tanečnom tábore.

Mini BabyBel
zdroj: PR.Konektor

Skupina Bel, do ktorej syr Mini BabyBel patrí je svetovým lídrom značkových syrov, do jej portfólia patria aj značky Veselá krava, Kiri, Leerdammer a Boursin ale aj lokálne značky ako Gervais, Smetanito, Želetava, Nový Smetanový, Tomík, Karička a Syrokrém.

V minulom roku skupine Bel tieto značky generovali predaje v celkovej hodnote 2,8 miliárd eur. Skupina má 11 tisíc zamestnancov v 30 pobočkách po celom svete.

Aktuálna online a PR komunikácia nadväzuje na kampaň v televízii:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu