Let's Dance (foto: TV Markíza)

Obľúbená tanečná šou Let’s Dance si v nedeľu 13. marca 2022 opäť podmanila divákov televízie Markíza. Druhý priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,7 %. Medzitýždenne si tak šou Let’s Dance z hľadiska trhového podielu polepšila o 2,1 percentuálneho bodu.

Veľkolepá tanečná šou obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let’s Dance zabezpečili trhový podiel až 41,4 %.

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo celkovo 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 1 033 000 divákov (AvRch v CS 12+).

Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let’s Dance porazilo konkurenčné programy. Prvou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali herec Marek Fašiang a jeho tanečná partnerka Adriana Mašková.

Celkovo najsledovanejšími nedeľnými programami na trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,7 % / share 25,2 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 9,6 % / share 26,0 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 561-tisíc divákov a sumár spravodajských aktualít 531-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu