Tlačová agentúra Slovenskej republiky prichádza s ďalšou novinkou. Teraz spustila do komerčnej prevádzky prvý online monitoring internetových médií a blogov Webreport.sk.

„Systém WebReport.sk v reálnom čase monitoruje vyše 400 slovenských internetových portálov, viac ako 12 000 aktívnych slovenských blogov, takmer stovku českých portálov a klientom vieme ponúknuť aj monitoring najväčších svetových spravodajských portálov a agentúr v anglickom jazyku,“ uviedol generálny riaditeľ TASR Jaroslav Rezník.

Ambíciou projektu WebReport.sk je vyplniť medzeru na trhu s monitoringom tlače a poskytnúť klientom informácie, ktoré potrebujú v reálnom čase a v súlade s autorským zákonom. Nový produkt WebReport.sk si všetci noví klienti môžu počas septembra vyskúšať na týždeň zadarmo.

Systém WebReport.sk je jedinečný v tom, že prehľadáva komplexne len najnovšie články na portáloch a pokiaľ zachytí kľúčové slovo, klienta upozorní takmer okamžite e-mailom. Každý klient má okrem širokých možností nastavenia e-mailových notifikácií aj prístup do klientskej zóny, kde si môže selektovať vybrané, články, hodnotiť ich, písať k nim poznámky, alebo si tvoriť vlastné reporty. Klientska zóna je prehľadná a intuitívna a je optimalizovaná aj pre smartfóny a tablety.

„WebReport.sk v dnešnej rýchlej dobe prináša nový pohľad na monitoring, pretože všetko dôležité je na internete a aj to tam zostáva,“ uviedol J. Rezník.  Zároveň zdôraznil, že WebReport.sk je služba najmä pre tých, ktorých čas je vzácny a potrebujú mať prehľad a vedieť rýchlo reagovať. Služba je určená pre štátny a verejný sektor, ale aj pre komerčné spoločnosti, ako sú mobilní operátori, banky, poisťovne, právne kancelárie a pod…

TASR je lídrom na slovenskom agentúrnom trhu. Denne v spravodajských servisoch odvysiela v priemere takmer 500 textových správ, 300 fotografii, 40 audiospráv a 20 videí. Okrem toho prevádzkuje spravodajský portál Teraz.sk.

Mgr. Martin Dorčák

Webreport.sk
Webreport.sk

 

Zdroj: TASR
+ printscreen Webreport.sk

REKLAMAadv.: