Tatiana Ďuricová do Europy 2 prichádza zo spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia, kde pôsobila na rôznych pozíciách v rámci marketingu vydavateľstva. V mediálnom dome Lagardére Active bude okrem slovenskej Europy 2 v jej kompetencii aj riadenie českých aktivít.

Tatiana Ďuricová bude niesť zodpovednosť za stratégiu značky a celkovo smerovanie mediálneho domu Lagardére Active na českom a slovenskom trhu.

„Veľmi sa teším na nové výzvy, ktoré ma v nasledujúcom období čakajú a som rada, že budem mať príležitosť pracovať s profesionálmi, s ktorými budeme posilňovať a ďalej rozvíjať pozíciu značky Europa 2 na slovenskom trhu,“ povedala Tatiana Ďuricová, generálna riaditeľka Europy 2.

Predtým Tatiana pôsobila 5 rokov vo vydavateľstve Ringier Axel Springer Slovakia, kde zastávala rôzne pozície v rámci marketingu spoločnosti, naposledy na pozícii Senior group brand manager, kde niesla zodpovednosť za vedenie tímu a strategické riadenie online a printových značiek Nový Čas, Čas.sk, Auto Bild, autobild.cas.sk, Aktuality.sk a ďalších.

Tatiana Ďuricová, generálna riaditeľka rádia Europa 2
Tatiana Ďuricová

Tatiana Ďuricová má už viac ako 10 rokov skúseností v oblasti médií a marketingovej komunikácie, predtým pôsobila v ČeskoSlovenskej obchodnej banke, ale i vo vydavateľstve Perex, na rôznych pozíciách – BTL, event, ale i ako brand manažérka.

„Som rád, že sa podarilo dohodnúť na spolupráci s takou mediálnou profesionálkou, akou je Tatiana Ďuricová,“ povedal Michel Fleischmann, prezident mediálnej skupiny Lagardére Active ČR.

Na Slovensku bude Ďuricová zodpovedná za smerovanie rádia Europa 2 a za rozvoj portfólia produktov a služieb a personálne a finančné riadenie mediálneho domu Lagardére.

„Stanica Europa 2 vykazuje dlhodobo stabilné výsledky počúvanosti nad hranicou 300 tisíc poslucháčov včera, čo ju radí medzi 5 najpočúvanejších slovenských rozhlasových staníc. Zámerom medzinárodnej skupiny Lagardére je vytvoriť na Slovensku samostatnú filiálku, rovnako ako je tomu v iných krajinách, s cieľom naďalej rozvíjať brand Europa 2, “ dodal Michel Fleischmann.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu