Portál má nový prehľadnejší a responzívny dizajn, zmenou prešlo aj obsahové členenie portálu, menu obsahuje menší počet kategórií, je jednoduchšie a prehľadnejšie. Obsahovou novinkou sú i kratšie servisné videá s praktickými témami, video content dostane po novom na portáli väčší obsahový priestor.

„Čitatelia na novom webe nájdu aj kompletný obsah z portálu MobilMania.sk. Ten bol so Živé.sk úzko prepojený už od roku 2014 a aktuálne sa plne integroval pod materský portál,“ uviedlo vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia.

Zmenilo sa i logo portálu. „Nové logo je kombinované s novým sloganom „Technológie ľudskou rečou“. Ten lepšie vystihuje obsahové zameranie portálu, ktorý ponúka technologické články zrozumiteľné aj pre bežných používateľov, pričom nechýbajú ani články pre IT profesionálov. Reštart značky Živé.sk prichádza po 18 rokoch fungovania portálu. Za ten čas prešiel web niekoľkými dizajnovými úpravami,“ uviedlo vydavateľstvo.

Šéfredaktor Živé.sk Filip Hanker opísal zmeny „Chceme ľudí nielen informovať, ako fungujú moderné technológie, ale im aj vysvetliť, ako sa dajú využiť. K nášmu kvalitnému obsahu sme preto pridali rovnako kvalitný a moderný obal. Ten by mal výrazne zlepšiť komfort čítania pre všetkých našich čitateľov a nadšencov moderných technológií.“

Podľa auditu AIMmonitor bola priemerná denná návštevnosť balíka Živé.sk a MobilMania.sk, za prvých 6 mesiacov roka 2017 na úrovni 50-tisíc unikátnych návštevníkov (RU). Mesačne navštívi web až 615-tisíc (RU). Portál Živé.sk sa radí na Slovensku medzi najčítanejšie weby v oblasti spravodajských tém o technológiách, smartfónoch, tabletoch, vedy a techniky. Konkurenciou sú mu napríklad weby, ako Techbox.sk, TouchIT.sk, alebo Fony.sk.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu