Od utorka 1. marca je vo vysielaní ďalší zo série spotov s Petrom Saganom. Spoločnosť Slovak Telekom a reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi v ňom po prvý raz použili nové vizuálne a grafické prvky komunikácie, ktoré budú vizuálne prepájať kampane spoločnosti Slovak Telekom v roku 2016.

Kampaň používa hashtag #nicniejenemozne, ktorý ako slogan „Nič nie je nemožné“ v minulosti ale používala vo svojej komunikácii na Slovensku japonská automobilka Toyota. Spomínate si ešte na vizuál s hovoriacim šimpanzom?! :)

Letmotívom kampane Slovak Telekomu so Saganom ostáva i naďalej kreatíva komunikujúca prvky 4G siete – rýchlosť, budovanie siete.

„Touto formou komunikácie chceme ešte viac posilniť našu pozíciu technologického lídra a inovátora. Veľmi dobre si však uvedomujeme, že bez našich zákazníkov, ich potrieb a túžob, by celá táto naša snaha bola zbytočná. Sme presvedčení, že len spojenie človeka s technológiami dáva inováciám a moderným technológiám zmysel a že len spolu môžu dosahovať nemožné,“ povedala Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.

„V novom spote pracujeme s netradičnou formou, netradičným settingom, novým packshotom, ale už tradične s Peťom Saganom. Divák sa ocitne na futuristickej narodeninovej párty, na ktorú Peťo práve prišiel. Párty, na ktorej je všetko iné, ako by sme čakali, ukazuje, že aj Telekom chce čoraz viac robiť veci inak, inovatívne,“ dodala Drahomíra Juríková.

Pozrite si vizuál outdooru:

Vizitka kampane:

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Slovak Telekom
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Jakub Kuvik, Ivan Zemanovič, Veronika Holaňová, Eduard Drexler
Copywriter: Roman Hríbik, Martin Krafčík, Roman Krmášek,
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Account manažér: Tatiana Hrutková, Kamil Gróf
Režisér: Roman Valent
Produkcia: Hitchhiker Films

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu