Obrandovaný kamión Telekomu počas nadchádzajúcich dní obíde celé Slovensko a predstaví ponuku operátora. V minulosti podobný event použila na predstavenie svojich produktových novinek spoločnosť LAUFEN pre svoju značku Jika, pod názvom Jika Tour 2014, pár rokov pred ňou si takúto outdoorovú aktivitu vyskúšala i spoločnosť Gustavsberg.

„Telekom Truck“ odštartoval v stredu na poludnie 26. októbra v Bratislave pred nákupným centrom Eurovea. Kamión navštívi takmer 50 miest po celom Slovensku, presné miesta sú uvedené na špeciálnej eventovej microsite www.telekomnacestach.sk. Eventy zastrešila agentúra Institute of Promotion.

telekom-truck-ba-eurovea-26-10-2016
Tour Track, Bratislava 26.10.2016, Eurovea (zdroj: Telekom)

„Základným cieľom mobilného showroomu je byť k zákazníkovi čo najbližšie, aby sa cítil ako doma. V pojazdnom kamióne si okrem zoznámenia sa s našou produktovou ponukou môžu zákazníci nabiť svoje zariadenia, pripojiť sa na bezplatnú WiFi, občerstviť sa a pre najmenších je pripravený detský kútik,“ povedal Peter Kimijan, hovorca pre korporátne záležitosti spoločnosti Slovak Telekom.

„O pohodu sa v mobilnom shope starajú hostesky a predajcovia, ktorí sa do jednotlivých lokalít presunú z najbližších predajní. Vo vytipovaných lokalitách sa pridá k tímu aj maskot Ťuki, s ktorým sa môžu deti odfotiť, bude rozdávať omaľovánky, nálepky a balóniky. Nebude chýbať ani populárne koleso šťastia, ktorým bude môcť zatočiť každý, kto urobí na mieste objednávku. Výhry na kolese budú rozdelené na S, M, L, XL,“ dodal Kimijan.

Aktualizované:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu