Súčasťou komunikačnej kampane na 4K je televízny spot, komunikácia v online prostredí a špeciálna landing page telekom.sk/4K. Kampaň používa už zaužívaný slogan a hashtag Nič nie je nemožné. Príbeh televízneho spotu tvorí opäť otec Rasťo s dcérou, ktorého diváci poznajú už z kampane Otec na jednotku. Obe kampane sú z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

„Na kvalite obrazu nám skutočne záleží, o čom svedčí množstvo kvalitných HD kanálov v našej ponuke. Olympijské hry sa tradične spájajú s rekordmi a preto sme sa pri tejto príležitosti rozhodli aj my prekonať ďalší rekord – tak ako sme medzi prvými priniesli prenos z LOH v Pekingu v HD, dnes budú mať vďaka našej aplikácii 4K Telekom všetci možnosť vyskúšať si technológiu budúcnosti a sledovať dianie v Riu v 4K UHD rozlíšení,“ povedal riaditeľ pre produktový management a marketing Slovak Telekomu Juraj Bóna.

Telekom 4K kampan
titulka landing page (zdroj: Slovak Telekom)

Diváci môžu letnú Olympiádu sledovať v rozlíšení 4K (3840x216px) vďaka aplikácii 4K Telekom, ktorá je dostupná zadarmo pre všetkých, ak vlastnia 4K televízor značky Samsung s OS Tizen (verzie 2015-2016). Obraz v 4K rozlíšení je asi štyrikrát väčší ako pri Full HD.

kampan 4K - Telekom - web banner
Vizuál bannera
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu