repro foto: spot Telekom

Celý svet, vrátane Slovenska, sa už viac ako rok vysporadúva s pandémiou koronavírusu, ktorá zasahuje do životov každého z nás. Jednou z najvýraznejšie zasiahnutých skupín ľudí sú zdravotníci, bez ktorých obetavej práce by sme sa jednoducho neobišli.

Telekom pre nich preto ako symbolické poďakovanie prichystal neobmedzené mobilné dáta, aby mohli byť čo najviac v spojení s tými, na ktorých im záleží. Za kampaňou už tradične stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

V online spote, ktorý bude nasadený na YouTube, vo video banneroch a na sociálnych sieťach, Telekom vzdáva hold nielen zdravotníkom, ale aj ich rodinám, ktoré to bez svojich rodinných príslušníkov pracujúcich v prvej línii vôbec nemajú ľahké. Aby mohli byť spolu viac v kontakte, Telekom zdravotníkom daroval nekonečné dáta do konca septembra.

Dojímavý príbeh otca a dcéry sa natáčal v Bratislave s produkciou Playground13, spot režíroval Martin Marček a Telekom pri projekte darovania dát spolupracoval so Všeobecnou zdravotnou poisťovňou.

Súčasťou kampane je aj komunikácia na sociálnych sieťach, print v týždenníku Zdravotnícke noviny a rádio spot, ktorý budete môcť počuť v online rádiách, na Spotify či v aplikácii Deezer.

„V Telekome si nesmierne vážime všetkých zdravotníkov, ktorí nasadzujú svoj život a trávia nekonečné hodiny v nemocniciach a ambulanciách, aby tu boli pre nás. A to často aj na úkor svojich vlastných rodín, svojho vlastného času a svojho vlastného zdravia. Rozmýšľali sme, čo pre nich môžeme urobiť. Aj kvôli tomu, že často nemôžu byť doma, teraz oveľa intenzívnejšie komunikujú so svojimi blízkymi – najmä cez videohovory v aplikáciách. A to sú obrovské objemy dát. To najmenej čo môžeme pre nich urobiť je, že im darujeme dáta, aby mohli byť so svojimi blízkymi kedykoľvek v kontakte aspoň virtuálne,“ uviedol Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre Slovensko v Skupine Slovak Telekom.

„Pravidelne počúvame o prípadoch, kedy lekári, sestričky a ošetrovatelia požičiavajú vlastné telefóny svojim, často starším pacientom, aby sa mohli aspoň cez videohovor vidieť so svojimi rodinami. Bezplatné mobilné dáta považujeme v porovnaní s ich vynaloženým úsilím skutočne len za symbolické, no veríme, že aj praktické poďakovanie,“ vysvetľuje Tatiana Švrčková, senior špecialistka projektov spoločenskej zodpovednosti Slovak Telekom.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Ondro Mikuš
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art director: Veronika Holaňová
Unit manager: Tatiana Hrutková
Account manager: Zuzana Gazdová
Strategy planner: Kamil Charvát
Réžia: Martin Marček
Strih: Ivan Romančík ml.
Produkcia: Playground13
Zvuková produkcia: K2 zvuk

(ts)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu