Kampaň Futureproof, s ktorou dnes prichádza skupina Deutsche Telekom, má pomôcť mladým ľuďom z generácie Z odhaliť svoj potenciál a inšpirovať ich pri skúmaní možností ich budúcej kariéry a pri identifikácii zručností a schopností, ktoré majú aj keď o nich možno sami nevedia. Projekt chce prepojiť mladých, aby si medzi sebou pomáhali a boli si navzájom inšpiráciou.

„Minulý rok sme spustili aj kampaň „What We Do Next“, v ktorej sme búrali stereotypy o tom, že mladí sa na smartfónoch hrajú a nerobia nič užitočné. Jej tvárou bola mladá hviezda Billie Eilish. Prirodzeným pokračovaním je tohtoročná kampaň Keď máš vášeň, máš budúcnosť“, hovorí Ondro Mikuš, senior špecialista online marketingu Slovak Telekom.

Globálnou tvárou kampane sa opäť stala 7-násobná držiteľka ocenenia GRAMMY, americká speváčka Billie Eilish, ktorá hovorí: „Budúcnosť sa zdá byť neistá, ale vždy ma inšpiruje, keď vidím, čo dokáže naša generácia dosiahnuť, keď čelí najrôznejším výzvach.“

Claim kampane „Keď máš vášeň, máš budúcnosť“ predstavuje futuristické vyše dva a pol minútové video, v ktorom sa medzi ostatnými tvárami mihne aj samotná Billie Eilish. Video sa objaví vo viacerých recutoch v online a sociálnych médiách, kde bude kampaň prebiehať aj na Slovensku.

„Aj napriek tomu, že si pomôžem klišé o tom, ako je dôležité pomáhať mladej generácii, verím, že naše aktivity hovoria za seba. Základy tejto pomoci sme položili minulý rok, kedy sme okrem platformy ENTER, zameranej na rozvoj digitálnych zručností u detí,“ dodáva Mikuš.

„Pandémia zasiahla veľmi silno aj mladú generáciu. Priniesla do ich životov obavy o dostatok pracovných miest či neistotu spojenú s ekonomickou sebestačnosťou. Veríme, že naša kampaň ich inšpiruje k tomu, aby sa zamysleli nad tým, čo ich baví a snažili sa práve svoje záľuby a vášne premeniť na ich pracovné poslanie.“

Projekt Futerproof podporili aj viaceré slovenské inšpiratívne mladé osobnosti. Ambasádormi projektu sa stali digitálny nadšenec Tomáš Brngál, ktorý vyvinul VR aplikáciu na štúdium anatómie ľudského tela, či Julián Gerhart, autor projektu Zmudri.sk, ktorý má za cieľ učiť stredoškolákov kritickému mysleniu.

Projekt podporujú aj ďalšie inšpiratívne mladé osobnosti: Nikoleta Sekerešová, ktorá bude mládežníckou delegátkou Slovenska pri Organizácii spojených národov, Gretka Pavlovová, ktorá vo svojich 17 rokoch založila populárny festival Atmosféra, Eduard Shlepetskyy (25), expert na automatizáciu robotických procesov a Michaela Knošková, ktorá sa vo svojich 16 rokoch stala spoluzakladateľkou programu Create & Control, ktorý vzdeláva stredoškolákov v oblasti politológie.

Kampaň Telekom prináša lokalizovaný digitálny nástroj, ktorý pomôže mladým ľuďom lepšie pochopiť ich schopnosti a na základe osobnostných charakteristík odporučí, akým smerom sa môže uberať vo svojom budúcom pracovnom živote.

Na rozdiel od existujúcich nástrojov, sa tento nástroj zameriava na jedinečnú perspektívu Generácie Z a identifikuje kľúčové trendy a zmeny vo svete práce a poskytuje prehľad prostredníctvom prispôsobeného a gamifikovaného zážitku.

Vizuály kampane:

zdroj: Telekom
zdroj: Telekom

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu