Tvárou Telekomu bude i naďalej cyklista Peter Sagan. V kampani v marci použije Telekom polovičné billboardy, polovičnú printovú inzerciu a i netradičné médiá, ale všetky skrátené presne o polovicu. Kampaň používa hashtag #nicniejenemozne, ktorý tvorí slogan V najlepšej sieti #nicniejenemozne.

Kampaň má komunikovať zákazníkom skrátenie čakania na nový mobil o polovicu a je za ňou reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

„V kampani, ktorá je o skracovaní čakania na výmenu telefónu, sme sa rozhodli zamerať na Petra ako na obyčajného človeka. Veď aj majster sveta sa občas potrebuje ostrihať. Samozrejme, nie úplne normálne, ale tak saganovsky,“ uviedla agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Súčasťou kampane je aj najnovší TV spot s Petrom Saganom a jeho manželkou Katarínou, ktorý bude nasadený v televízii už od štvrtka 10. marca.

„Petra Sagana sme pôvodne chceli dať ostrihať naozaj, ale nesúhlasil. Samozrejme sme to akceptovali a začali sme hľadať spôsob, ako to urobiť bez toho, aby o svoje vlasy prišiel, “ povedal Martin Vidan, hovorca pre korporátne záležitosti spoločnosti Slovak Telekom.

CTL - Telekom v novej kampani ostrihal Petra Sagana
vizuál citylightu (zdroj foot: Slovak Telekom)

„Na výrobu parochne sme povolali špičkového filmového maskéra Juraja Steinera, ktorý má za sebou množstvo úspešných slovenských a českých filmov (pozn.: najnovšie má aj Českého leva za masky pre film Sedem zhavranelých bratov). Prípravou parochne strávil takmer týždeň, pritom pracoval s presnými mierami Peťovej hlavy. Nakoniec ju na Peťovu hlavu nanášal takmer dve hodiny, aby všetko vyzeralo čo najuveriteľnejšie, “ dodal Martin Vidan.

„Kvôli záberom so strihaním skutočných vlasov sme angažovali prémiového francúzskeho kaderníka, ktorý žije na Slovensku a má tu aj svoj prestížny salón, a taktiež Peťovho „dvojníka“, ktorý sa nechal ostrihať. Prekvapenie Petrovej manželky Katky v závere je skutočné, nie hrané. S novým strihom ho v tom zábere videla naozaj po prvýkrát,“ povedal Martin Vidan.

Kampaň používa printy, billboardy, citylighty a i špeciálny outdoor –  upravenú MHD zastávku.

Print - Telekom v novej kampani ostrihal Petra Sagana
ukážka printu (zdroj: Slovak Telekom)
Zochova-mhd-special - - Telekom v novej kampani ostrihal Petra Sagana
špeciálna zastávka MHD na Zochovej ulici v Bratislave (zdroj: Slovak Telekom)
billboard - Telekom v novej kampani ostrihal Petra Sagana
billboard (zdroj foto: Slovak Telekom)

Vizitka kampane:

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Jakub Kuvik, Veronika Holaňová, Ivo Zemanovič, Eduard Drexler
Copywriter: Roman Hríbik, Martin Krafčík, Roman Krmášek
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Account manažér: Kamil Gróf, Tatiana Hrutková
Režisér: Roman Valent
Produkcia: Hitchhiker Films

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu