Televízia JOJ sa rozhodla odmeniť svojich divákov za jej sledovanie. Stačí si nainštalovať mobilnú aplikáciu TeleRolo a nechať ju počítať čas strávený pri televízii. Súťaž odštartovala už túto sobotu 1. novembra.   

Televízia JOJ sa rozhodla oceniť lojalitu svojich divákov, aktívne ich podporovať v sledovaní jej vysielania a odmeňovať ich za to fantastickými cenami! Prvého novembra preto spustila súťaž s vlastnou unikátnou mobilnou aplikáciou TeleRolo, pri ktorej využije najtrendovejšie technológie a moderný fenomén prepájania viacerých media-platforiem – v tomto prípade mobilnú s televíznou.

 

Diváci nielen, že nemusia platiť žiadne koncesie za to, že sledujú televíziu JOJ – práve naopak – odteraz budú diváci navyše odmeňovaní za jej sledovanie v hlavnom vysielacom čase. Motiváciou sú tento krát štedré výhry v súťaži TeleRolo.

TeleRolo nová aplikácia TV JOJMobilná aplikácia TeleRolo funguje na princípe rozpoznávania zvuku, ktorý porovnáva s live vysielaním televízie JOJ. Po identifikovanej zhode začne aplikácia rátať čas, ktorý strávi užívateľ sledovaním TV JOJ. Za každú rozpoznanú hodinu sledovania môže divák získať jedno súťažné percento, denne však maximálne 2,5 %. Zbierať percentá môžu užívatelia aplikácie TeleRolo denne v čase od 18:00 do 23:00 hod.

Po dosiahnutí súťažných 100 %, t.j. za 100 hodín sledovania TV JOJ získava každý užívateľ lukratívnu cenu podľa vlastného výberu z katalógu výhier, ktorý je v aplikácii pravidelne aktualizovaný a dopĺňaný. Diváci tak môžu získať spolu viac ako 27-tisíc atraktívnych cien v celkovej hodnote viac ako 1,7 milióna eur.

Do súťaže s TeleRolom sa môžu zapojiť občania Slovenskej republiky, ktorí dovŕšili vek 15 rokov a sú majiteľmi smartfónov s operačným systémom iOS alebo Android (aplikácia je dostupná cez AppStore alebo GooglePlay). Pravidlá i podmienky súťaže a všetky informácie o inštalácii a fungovaní aplikácie sú dostupné na webovom portáli Telerolo.sk.

Vlastná mobilná aplikácia TeleRolo, ktorá odmeňuje divákov za sledovanie televízie JOJ, je svetovým unikátom. Zároveň je založená na podobnom princípe, ako celosvetovo populárne mobilné aplikácie Shazam či SoundHound, ktoré rovnako využívajú zvukové stopy výlučne za účelom určenia ich percentuálnej zhody s verejne dostupnou hudobnou databázou.

Propagačná súťaž, ako aj samotná aplikácia TeleRolo, je zameraná výlučne na aktívne zapojenie divákov do sledovania vysielania televízie JOJ a ich odmeňovanie za prejavenú vernosť, pričom za žiadnych okolností nedochádza k zaznamenávaniu alebo uchovávaniu akýchkoľvek citlivých informácií, ani k iným zásahom do súkromia divákov.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu