Druhý polčas kvalifikačného futbalového zápasu Bosna a Hercegovina – Slovensko sa stal historicky najúspešnejším programom od štartu „telky pre chlapa“.

Televízia Dajto v piatok 6. septembra 2013 prekonala všetky svoje doterajšie rekordy. O historický úspech „telky pre chlapa“ sa postaral priamy prenos zápasu Bosna a Herecegovina – Slovensko z futbalovej kvalifikácie o postup na Majstrovstvá sveta 2014 v Brazílii. Premiéra nového reprezentačného trénera Jána Kozáka dopadla na výbornú, jeho zverenci zvíťazili nad najťažším súperom G-skupiny gólom Viktora Pečovského 1:0.

Druhý polčas duelu Bosna a Hercegovina – Slovensko dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 historicky najvyšší rating 6,2 % a v rámci prime-time aj trhový podiel 18,1 %. V čase vysielania bol dvojkou na trhu. Napínavé vyvrcholenie zápasu sledovalo až 332-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od štartu stanice 20. augusta 2012.

Priemerný rating celého zápasu v cieľovej skupine 12-54 dosiahol hodnotu 5,6 % a trhový podiel 16,9 %. V priemere prilákal k obrazovkám 300-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Najväčšmi zarezonoval v cieľovej skupine mladých mužov 15-24 s priemerným podielom až 30,2 %.

Televízia Dajto v piatok zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 historicky najvyšší trhový podiel celodenne (6,4 %) aj v prime-time (11,0 %).

Ďalší rekord prekonal v piatok aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú na obrazovkách televízie Markíza. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 6,0 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 38,8 %. Celkovo najsledovanejšími programami dňa boli Búrlivé víno (rating 10,2 % / share 29,8 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 8,8 % / share 41,3 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) zaznamenala v piatok v cieľovej skupine 12-54 najvyšší tohtoročný trhový podiel celodenne (42,6 %) aj v prime-time (45,6 %).

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: