Spoločnosť IN TV, ktorá vlastní televíziu IN TV požiadala 10. februára 2016 na Úrade priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na názov Televízne správy.

Ako sme informovali v októbri 2015 – vznikla nová televízia IN TV. Spravodajský obsah jej bude dodávať občianske združenie InfoVojna, za ktorým stojí Norbert Lichtner, bývalý zakladateľ rádia Slobodný vysielač.

OZ Infovojna uzavrela zmluvu s INTV o výrobe hlavného večerného spravodajstva, ktorá by mala byť financovaná dobrovoľnými príspevkami od divákov. Dôvod je jediný – zachovať si nezávislosť na inzerentoch. Hlavné večerné spravodajstvo bude bez reklám,“ povedal vtedy pre Masmediálne.info Norbert Lichtner.

Televízia IN TV spustila testovacie vysielanie v DVB-T v polovici decembra 2015. Zoznam vysielačov prostredníctvom ktorých sa dá nová televízia naladiť > pozri.

Na svoju prevádzku využíva financovanie formou crowdfundingu, tzv. davového financovania, keď na jej chod prispievajú sami diváci. Nástroj crowdfunding na Slovensku na svoj štart použili aj iné médiá, napr. denník N, alebo konzervatívny online denník Postoj.sk (resp. rebranding z Postoy.sk).

Šéfredaktorom hlavného večerného spravodajstva IN TV má byť Ľubomír Huďo, bývalý moderátor kontroverzného internetového rádia Slobodný vysielač a redaktor kontroverzného časopisu Zem & Vek. V minulosti pôsobil i ako redaktor verejnoprávnej RTVS.

Vo vysielaní televízie IN TV bude mať vlastnú reláciu aj bývalý zakladateľ rádia Slobodný vysielač Norbert Lichtner, ktorá bude fungovať pod rovnakým názvom aký mala jeho relácia ešte v rádiu, t.j. Informačná vojna.

Spoločnosť IN TV, s.r.o. (vznikla premenovaním spoločnosti TV Karpaty, s.r.o.) si aktuálne poisťuje názov Televízne správy a podala žiadosť na udelenie ochrannej známky.

Rovnako postupovala v roku 1997 pri štarte svojho vysielania napr. televízia Markíza, keď požiadala 12. septembra 1997 o registráciu ochrannej známky na názov Televízne noviny.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu