repro foto: TV JOJ

Slovenskí diváci si každý deň nenechajú ujsť program z ponuky TV JOJ – ich pondelkovou tradíciou je Inkognito, od utorka do štvrtka sledujú príbehy obľúbených postáv seriálu Nový život a včera si pozreli tiež politickú diskusiu Na hrane.

Televízii JOJ sa darí aj v 6. týždni tohto roka, za prvé štyri dni je lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s priemernou 9,6 % sledovanosťou a 20,6 % podielom na trhu.

V pondelok dosiahla celá JOJ Group zatiaľ najvyšší rating týždňa – až 13,4 % sledovanosť a 29,0 % share v prime time.

V pondelok 3. februára prevalcovalo zábavné Inkognito svoju konkurenciu s 11,3 % sledovanosťou a 23,9 % podielom, film na Markíze zaznamenal len 12,8 % share.

V utorok aj v stredu bol jednoznačnou trhovou jednotkou seriál televízie JOJ Nový život, ktorý v utorok sledovalo až 462-tisíc divákov s 9,9 % ratingom a 20,6 % podielom.

V stredu svoj výkon ešte zvýšil – so 463-tisíc divákmi dosiahol 9,9 % sledovanosť a až 20,7 % share. Na Markíze mal Utajený šéf v utorok 19,8 % share a Chartshow v stredu len 15,3 % podiel.

Vo štvrtok 6. februára dosiahol Nový život na JOJke 8,4 % rating a 17,0 % podiel na trhu, pričom najpočetnejšia cieľová skupina – ženy vo veku 35 až 44 rokov zaznamenali až 11,1 % sledovanosť a 21,4 % podiel na trhu.

Lídrom slovenského trhu bola včera aj politická diskusná relácia Na hrane, ktorú JOJ vysiela vo štvrtok po Novom živote – včera si ju nenechalo ujsť až 377-tisíc divákov a relácia Michala Magušina tak dosiahla výbornú 8,1 % sledovanosť a 20,9 % share.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu