V siedmom nebi (repro foto: TV JOJ)

V poslednú novembrovú nedeľu bola JOJ Group lídrom trhu celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, TV JOJ dosiahla v prime time najvyššiu sledovanosť z celého týždňa zo všetkých slovenských televízií (CS 12+).

V nedeľu 29. novembra bola JOJ Group trhovou jednotkou celodenne aj v hlavnom vysielacom čase (CS 12+). V prime time dosiahla ešte vyšší výkon ako minulý týždeň – sledovanosť až 14,6 % a podiel 29,2 %.

TV JOJ si včera v prime time vyslúžila najlepšiu sledovanosť týždňa zo všetkých televízií, konkrétne 10,7 % sledovanosť a 21,3 % podiel v CS 12+.

Rebríček TOP programov JOJky viedli v 48. týždni opäť Noviny TV JOJ, ktoré si včera pozrelo až 634-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia JOJky si tak vyslúžila skvelú 13,7 % sledovanosť a 26,8 % podiel.

KRIMI včera sledovalo 579-tisíc divákov s 12,5 % sledovanosťou a 25,2 % podielom na trhu, Najlepšie počasie zaznamenalo až 11,3 % sledovanosť a 21,7 % podiel.

V siedmom nebi bolo včera najsledovanejším nespravodajským programom dňa z ponuky slovenských televízií. Obľúbenú rodinnú reláciu si nenechalo ujsť 466-tisíc divákov univerzálneho publika, dosiahla tak výbornú 10,0 % sledovanosť a 22,1 % podiel.

Lídrami trhu boli tradične aj popoludňajšie magazíny na JOJke, Nové bývanie si tentokrát vyslúžilo 9,5 % sledovanosť a 22,0 % podiel.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu