silvestrovské Inkognito (foto: TV JOJ)

Diváci sa rozhodli stráviť posledný deň v roku v spoločnosti TV JOJ. Stanica JOJ aj celá JOJ Group sa stali celodenným aj primetimeovým lídrom trhu. Silvestrovské show aj spravodajské formáty TV JOJ boli prvou voľbou divákov.

Na Silvestra, 31. decembra 2019, si slovenskí diváci nenechali ujsť programovú ponuku televízie JOJ, celodenne (Rtg 5,3 %, Shr 19,2 %) aj v prime time (Rtg 12,8 %, Shr 24,8 %) bola ich jednoznačnou prvou voľbou spomedzi všetkých slovenských televízií.

Jednotkou na trhu bola aj JOJ Group, celodenne (Rtg 7,0 %, Shr 25,4 %) aj v prime time (Rtg 15,0%, Shr 29,3 %) dosiahla nadpriemerné výsledky.

Najsledovanejším spravodajským formátom spomedzi všetkých televízií boli NOVINY TV JOJ, ktoré si pozrelo 678-tisíc divákov (Rtg 14,5 %, Shr 28,8 %).

Darilo sa aj reláciám KRIMI (Rtg 12,6 %, Shr 25,8 %) a Najlepšie počasie (Rtg 10,9 %, Shr 21,0 %).

Večernú zábavu na JOJke odštartovalo silvestrovské Inkognito. K obrazovkám prilákalo 635-tisíc divákov, dosiahlo sledovanosť 13,6 % a podiel na trhu 25,7 %, pričom konkurenčné show dosiahli podiely len 17,5 % a 15,0 %.

Výbornej sledovanosti sa tešil aj špeciálny zostrih relácií Všetko čo mám rád z roku 2019 (Rtg 13,2 %, Shr 25,8 %, 615-tisíc divákov).

Po polnoci TV JOJ k obrazovkám prilákala ešte viac divákov silvestrovským vydaním úspešného programu Všetko čo mám rád (Rtg 13,6 %, Shr 31,6 %, 633-tisíc divákov).

Aj v pondelok 30. decembra 2019 boli televízia JOJ i JOJ Group celodenným aj primetimeovým lídrom trhu. Najsledovanejším programom dňa sa stali NOVINY TV JOJ (Rtg 12,7 %, Shr 26,8 %). Darilo sa aj Najlepšiemu počasiu (Rtg 12,4 %, Shr 25,8 %).

Česká komédia Špindl si vyslúžila takmer dvojnásobný podiel na trhu 21,4% (Rtg 9,9 %), ako mali konkurenčné filmy (12,8 % a 10,9 %).

Pozíciu najúspešnejšieho spravodajstva potvrdila televízia JOJ aj hneď v prvý deň nového roka 2020. Hlavnú spravodajskú reláciu NOVINY TV JOJ sledovalo až 713-tisíc divákov (Rtg 15,3 %, 28,7 %).

KRIMI si pripísali nadpriemernú sledovanosť 13,3 % a 25,2 % podiel na trhu. Najlepšie počasie bolo tiež lídrom trhu (Rtg 10,5 %, Shr 19,9 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu