repro foto: TV JOJ

TV JOJ v prvý marcový deň odštartovala vysielanie svojho nového výnimočného seriálu Jenny, po ktorom si diváci nenechali ujsť unikátne vydanie obľúbenej relácie V siedmom nebi a zapojili sa do prebiehajúcej veľkej finančnej zbierky na pomoc ťažko chorým deťom.

Doteraz sa vyzbieralo už viac než milión eur, čím sa táto zbierka zaradila medzi najvýraznejšie televízne zbierky na Slovensku.

Včerajší večer bol v programe TV JOJ špeciálny, tematicky za meraný
na pomoc ťažko chorým deťom. JOJka najskôr odvysielala prvú epizódu svojho nového výnimočného seriálu Jenny z prostredia detskej onkológie.

Jenny si pozrelo až 436-tisíc divákov, štart seriálu tak dosiahol skvelú 9,4 % sledovanosť a 17,1 % share. Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 35 až 44 rokov, ktoré zaznamenali až 11,6 % sledovanosť, ženy v CS 45-54 si vyslúžili 10,0 % rating a muži v CS 35-44 sledovanosť 9,4 %.

Po seriáli si diváci nenechali ujsť unikátne vydanie obľúbenej relácie V siedmom nebi, ktorého súčasťou bola veľká pomoc ťažko chorým deťom, ktoré bojujú s časom.

Riško, Alexko, Alexej a Amélia trpia diagnózou SMA, teda spinálnou muskulatúrnou atrofiou typu 1 a ich jedinou nádejou na uzdravenie je špeciálny liek, ktorého cena je však extrémne vysoká.

Vzhľadom na naliehavosť situácie sa televízia JOJ rozhodla zorganizovať možnosť veľkej pomoci – v utorok 25. februára spustila zbierku, ktorá prebieha prostredníctvom darcovských SMS.

Pomôcť a prispieť ťažko chorým deťom tak môže každý zaslaním sms s textom DMS SMA na číslo 877 v sieťach mobilných operátorov Orange, Telekom a O2. Cena jednej darcovskej sms sú 2 eurá.

Špeciálne V siedmom nebi včera sledovalo až 428-tisíc divákov s 9,2 % ratingom a 23,8 % podielom na trhu. Diváčky v CS 35-44 dosiahli 9,3 % sledovanosť.

Ešte dôležitejšia je však výška sumy, ktorá sa zatiaľ v rámci SMS zbierky podarila vyzbierať – prekročila už jeden milión eur! (Do dnešného dňa, 2.3.2020, do 13-tej hodiny.)

Vyzbieraná suma zahŕňa nielen darcovské SMS, ale aj finančné dary, ktorými včera prispeli hostia relácie V siedmom nebi, ako aj moderátor Vilo Rozboril s manželkou či štáb relácie.

Peniaze zo zbierky mali byť pôvodne rozdelené medzi všetky štyri deti a ich rodiny rovnomerne, ale keďže Riškovi rodičia už získali v iných verejných zbierkach dostatočné množstvo financií na životne dôležitý liek pre ich syna, vzdali sa nároku na svoj podiel z tejto SMS zbierky, takže konečná suma bude rozdelená na tri rovné diely medzi ostatné deti.

Zbierka naďalej prebieha a všetci stále môžu posielať darcovské SMS a prispievať na pomoc s liečbou týchto detí.

Celkovo zahájila JOJ Group marec s 13,4 % sledovanosťou a 25,6 % podielom na trhu. Nedeľné Noviny TV JOJ sa stali TOP programom televízie uplynulého týždňa s 653-tisíc divákmi, vynikajúcou 14,0 % sledovanosťou a 25,9 % podielom na trhu.

Najlepšie počasie malo najviac divákov v pondelok s 11,5 % ratingom a 24,1 % podielom, KRIMI boli najsledovanejšie včera s 10,8 % ratingom a 20,5 % podielom.

Z nespravodajských programov bolo v posledný februárový týždeň najúspešnejšie pondelkové Inkognito, ktoré sledovalo až 459-tisíc divákov, zábavná show tak zaznamenala 9,9 % sledovanosť a 20,7 % share.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. © 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu