repro foto: TV JOJ

Aj v uplynulý júlový týždeň boli najsledovanejšie spravodajské relácie, zábavné shows, seriály a filmy z ponuky televízie JOJ, ktorej program diváci uprednostnili pred konkurenciou.

Televízia JOJ bola opäť lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase v rámci celkového týždenného priemeru, svoju konkurenciu prekonala až päť dní zo siedmich.

Celkovo skupina JOJ dosiahla najlepší podiel v pondelok 13. júla, až 27,6 % a najvyššiu sledovanosť si vyslúžila v nedeľu 19. júla, a to až 11,3 %.

Najsledovanejšou reláciou týždňa s najvyšším počtom divákov z ponuky všetkých slovenských televízií boli Noviny TV JOJ, ktoré mali v nedeľu dosah až na 850-tisíc divákov univerzálneho publika a zaznamenali až 29,8 % podiel na trhu a 12,7 % sledovanosť s 588-tisíc divákmi.

Najlepšie počasie si ako druhá najsledovanejšia relácia týždňa na slovenskom trhu v nedeľu pripísalo 12,2 % sledovanosť a 27,4 % podiel s 567-tisíc divákmi a dosahom až na 580-tisíc divákov. KRIMI malo najviac divákov takisto v nedeľu, s 9,8 % sledovanosťou a 25,3 % podielom.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou týždňa bolo opäť Inkognito, ktoré si v pondelok nenechalo ujsť až 377-tisíc divákov, zábavná show dosiahla 8,1 % sledovanosť, 19,8 % podiel na trhu a zásah až na 625-tisíc divákov.

Najsilnejšou cieľovou skupinou Inkognita boli tento týždeň diváčky vo veku 45 až 54 rokov, v ich kategórii zaznamenala show až 9,8 % sledovanosť.

V utorok aj vo štvrtok si trhové prvenstvo vyslúžil premiérový seriál 9-1-1, pričom napríklad prvý štvrtkový diel dosiahol až 6,7 % sledovanosť a 15,9 % podiel na trhu a najpočetnejšia časť ženského publika v CS 45-54 zaznamenala až 12,0 % sledovanosť a 21,2 % podiel na trhu.

V piatok slovenskí diváci takisto uprednostnili zábavu s JOJkou, show Všetko čo mám rád dosiahla 6,6 % sledovanosť a 17,0 % podiel, diváčky univerzálneho publika si pripísali 8,1 % sledovanosť a 19,7 % podiel na trhu.

Úspešný týždeň uzavrela TV JOJ s filmom Deň nezávislosti: Nový útok, ktorý si pozrelo 274-tisíc divákov a ako líder trhu dosiahol 5,9 % sledovanosť a 15,3 % podiel na trhu. Najväčší úspech mal akčný sci-fi film u mužov, ktorí v CS 12+ dosiahli až 6,8 % sledovanosť a 18,3 % trhový podiel.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu