WAU začala vysielať 15. apríla 2013 ako v poradí tretia stanica v portfóliu JOJ Group. Oslavuje svoje druhé výročie ako etablovaná televízia, ktorej sa aj naďalej darí realizovať svoje predsavzatie ponúkať v programe to „po čom ženy túžia“.

Televízia WAU oslávila už 2. narodeniny od svojho vzniku
zdroj: JOJ Group

Televízia WAU je od začiatku svojho vysielania cielená na mladé, moderné a mestské ženy, teda na reklamne atraktívne mladšie diváčky. Svojim zameraním sa tak odlišuje od iných menších staníc na trhu (zdroj: Brand Study, GfK Slovakia, 2014-2015). Na trhu sa etablovala najmä lifestylová šou Nákupné maniačky, ktorá bola ako formát pôvodne vytvorená pre stanicu WAU a pre veľký úspech sa jej premiéry v uplynulom roku presunuli do programu televízie JOJ.

Ženskej stanici WAU sa v druhom roku existencie darilo najmä v lete, kedy zaznamenala svoje najlepšie výkony od začiatku vysielania. V auguste 2014 dosiahla až 2,5 % podiel na trhu, pričom tretí augustový deň zaznamenala svoj vlaňajší rekord v prime time (3,3 % Shr) a 4. augusta celodenne (3,1 % Shr). Sledovanosť WAU kontinuálne rastie, za posledné tri mesiace dosahuje ženská stanica rovnaké ratingy ako v uplynulom lete. Medziročne posilnila WAU aj svoj celodenný share, ktorý v druhom roku vzrástol na 1,9 % (15.4.2014 až 15.04.2015)

Pod výborné čísla sa na WAU v roku 2014 podpísali najmä akvizičné lifestylové relácie a nosný pôvodný formát Nákupné maniačky, ktorý zaznamenal svoj vlaňajší vrchol 20. mája s nadpriemerným trhovým podielom aj ratingom
(4,3 % Shr a 1,4 % Rtg). Z akvizícií boli na WAU najsledovanejšími české komédie Kameňák 1 – 3, pričom práve tretí diel mal hneď po novom roku (3. januára 2015) najviac divákov (4,7 % Shr a 1,8 % Rtg).

Programová štruktúra televízie WAU ponúka od začiatku svojho vysielania diváčkam nielen premiérové filmy, ale aj množstvo akvizičných formátov ako docu-reality či lifestyle show. Vlani patrili medzi najúspešnejšie relácie na WAU formáty Ty schudni a ty priber!, Šéf v utajení, Najkrajšie bývanie – Kúpiť a predať, ale aj Najdrahšie rómske svadby. Od nového roka sa darí tiež americkým filmom zo série Scary Movie či kulinárskej show Áno, šéfe! Veľká Británia.

V nasledujúcej sezóne sa bude televízia WAU aj naďalej sústrediť na plnenie svojho zamerania, ktoré je cielené na mladé diváčky. Tomu bude zodpovedať nákupná stratégia akvizičných titulov, programová štruktúra aj obchodná politika stanice, aby WAU svojim diváčkam stále prinášala to, po čom túžia.

Televízia WAU oslávila už 2. narodeniny od svojho vzniku - obr.2
zdroj foto: JOJ Group

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu