Dosahujú relácie, ako Televízne noviny a seriál Búrlivé víno svoje hranice maxima, ktoré nevedia prekročiť? To ukáže až ich budúca sledovanosť a porovnanie.

Viac než 800-tisíc divákov starších ako 12 rokov si v pondelok 24. marca 2014 na obrazovkách televízie Markíza nenechalo ujsť hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny a rodinný seriál Búrlivé víno.

Televízne noviny sa stali najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 13,0 % a trhový podiel 39,4 %. Pozrelo si ich 844-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami dominoval rodinný seriál Búrlivé víno, ktorý si v univerzálnej cieľovej skupine 12+ vychutnalo 808-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 12,8 % aj trhový podiel 33,6 %.

TV Markiza-Búrlivé víno - Nela Pocisková a Milo Kráľ
seriál Búrlivé víno – Nela Pocisková a Milo Kráľ, TV Markíza

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady, oslovila najmä ženy 25-34, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 31,4 %.

Najsledovanejším programom podvečera bol tradične rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,5 % / share 29,7 % v 12-54) s 545-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov pri obrazovkách.

Na obrazovkách televízie Doma tento týždeň vyvrcholí obľúbený romantický seriál Sila. Aj pondelková večerná dvojporcia priniesla stanici najvyšší počet divákov (rating 2,4 % / share 8,1 % a rating 2,4 % / share 13,2 % v 12-54).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si obe časti pozrelo v priemere takmer 220-tisíc divákov, čím Doma porazila v rovnakom čase vysielaný javiskový sitcom aj pôvodný seriál konkurencie.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,0 %) aj v prime-time (share 37,8 %).

 Zdroj:  skupina Markíza, masmediálne.info

REKLAMAadv.: