Rodinné seriály Búrlivé víno a Chlapi neplačú, ako aj séria príbehov Rodinné prípady dosiahli v strategickej cieľovej skupine 12-54 druhé najvyššie trhové podiely od začiatku roku 2014.

Viac než 800-tisíc divákov starších ako 12 rokov si v pondelok 17. marca 2014 na obrazovkách televízie Markíza pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny a rodinný seriál Búrlivé víno.

TV Markíza-Búrlivé víno - foto
Búrlivé víno, TV Markíza

Televízne noviny sa stali v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom dňa. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,8 % a trhový podiel 40,3 %. Pozrelo si ich 838-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Vynikajúci výkon zaznamenali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,5 % / share 34,0 % v 12-54).

Z nespravodajských programov sa najlepšie darilo pôvodnému seriálu Búrlivé víno, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo nadpriemerný rating 12,7 % a druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 34,3 %. Vychutnalo si ho 830-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Sledovanejší než prime-time seriál konkurencie bol aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú s nadpriemerným ratingom 8,9 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 34,6 % v cieľovej skupine 12-54. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenal seriál rekordný trhový podiel 35,7 % od začiatku roka 2014.

Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola tiež večerná séria príbehov Rodinné prípady. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala štvrtý najvyšší rating 8,1 % a druhý najlepší trhový podiel 27,6 % od svojho štartu 20. januára 2014.

Najviac divákov televízie Doma si už tradične vychutnalo dvojitú dávku romantiky so seriálom Sila (rating 2,3 % / share 7,6 % a rating 2,2 % / share 12,3 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si obe časti pozrelo vyše 200-tisíc divákov, čím Doma porazila javiskový sitcom aj pôvodný seriál konkurencie.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time (share 39,4 %).

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: