Komediálny seriál Susedia dosiahol podvečer viac než dvojnásobnú sledovanosť v porovnaní s premiérovým pôvodným seriálom konkurencie. 

Televízia Markíza úspešne vstúpila do druhého týždňa roku 2014. V trojkráľový pondelok 6. januára 2014 jej patrilo päť najvyšších priečok v rebríčku najsledovanejších programov dňa.

Najsledovanejším programom dňa sa v sviatočný pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 15,4 % a trhový podiel 40,4 %. Nenechalo si ich ujsť 904-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhú priečku obsadila slovenská premiéra romantickej komédie Popoluška v Monte Carle (rating 13,2 % / share 31,8 % v 12-54). Popová hviezda Selena Gomez v hlavnej úlohe pritiahla k obrazovkám najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 43,1 %.

TV Markiza-Popoluska_v_Monte_Carle_-_foto
Popoluška v Monte Carle, TV Markíza

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca česká komédia Ženy v pokušení (rating 7,0 % / share 33,4 % v 12-54).

Až pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov prilákal podvečer k obrazovkám druhý diel z dvojporcie historicky najsledovanejšieho slovenského seriálu Susedia (rating 10,2 % / share 29,2 % v 12-54). Premiérový pôvodný seriál konkurencie nedosiahol ani polovičnú sledovanosť.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 37,7 %) aj v prime-time (share 39,7 %).

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza

REKLAMAadv.: