Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú zaznamenal na Markíze druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel a v rebríčku sledovanosti predstihol všetky programy konkurencie.

Absolútne najsledovanejšie hlavné spravodajstvo a pôvodné seriály prinášala divákom aj vo štvrtok 6. marca 2014 televízia Markíza.

827-tisíc divákov starších ako 12 rokov si nenechalo ujsť Televízne noviny, ktoré sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali najsledovanejším programom dňa. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,3 % a trhový podiel 37,1 %. Darilo sa aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,9 % / share 30,4 % v 12-54).

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 31,1 % v 12-54). Vychutnalo si ho 811-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

TV Markiza-Búrlivé víno - Nela Pocisková
Búrlivé víno – Nela Pocisková, TV Markíza

Úspešnejší než akékoľvek programy konkurencie bol tiež podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú s nadpriemerným ratingom 9,3 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 34,4 % v cieľovej skupine 12-54. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si štvrtkovú epizódu pozrelo 568-tisíc divákov.

Na Doma si najviac divákov zvolilo večernú dvojporciu romantického seriálu Sila (rating 2,4 % / share 7,7 % a rating 2,3 % / share 11,4 % v 12-54). Podvečer lámala rekordy druhá epizóda z dvojitej dávky obľúbenej telenovely Keď budeš moja, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala doposiaľ najvyšší rating 1,6 % aj trhový podiel 8,0 %.

Diváci stanice Dajto zas ocenili poriadnu dávku akcie vo filmoch Aljaška v plameňoch (rating 2,3 % / share 6,5 % v 12-54) a Pomstím tvoju smrť (rating 2,0 % / share 11,2 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time (share 37,1 %).

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: