Skupina Markíza dominovala trhu aj v rámci ponuky menších staníc, najviac divákov si pozrelo pomaly vrcholiaci romantický seriál Sila na obrazovkách televízie Doma.

Dlhodobo najsledovanejšie a najobjektívnejšie Televízne noviny, spevácka šou roka Hlas Česko Slovenska aj seriálová novinka Arrow (na fotografii hore) si v stredu 19. marca 2014 podmanili divákov televízie Markíza.

Televízne noviny sa stali najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,7 % a trhový podiel 40,8 %. Nenechalo si ich ujsť 834-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 32,7 % v 12-54).

TV Markíza-Hlas - foto

Medzi nespravodajskými programami dominovala spevácka šou Hlas Česko Slovenska. Tretí „Výber naslepo“ zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 12,5 % aj trhový podiel 33,8 %. Dych vyrážajúce spevácke výkony obzvlášť zaujali mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 50,8 %.

Výraznou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca dvojitá dávka nového akčného seriálu Arrow (rating 6,9 % / share 25,3 % a rating 5,1 % / share 32,7 % v 12-54). Druhá časť adaptácie úspešného komiksu o novodobom Robinovi Hoodovi dosiahla v cieľovej skupine mladých žien 12-24 trhový podiel až 55,6 %.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,8 % / share 32,5 % v 12-54), ktorý si v univerzálnej cieľovej skupine 12+ vychutnalo vyše pol milióna divákov.

Najsledovanejším programom spomedzi menších staníc bola prvá epizóda z pravidelnej dvojporcie romantického seriálu Sila (rating 2,3 % / share 7,2 % v 12-54). Vynikajúco sa však darilo aj nasledujúcej druhej časti (rating 1,9 % / share 9,6 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 36,6 %) aj v prime-time (share 39,9 %).

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: