Igor Matovič a Zlatica Švajdová Puškárová (foto: TV Markíza)

Televízia Markíza v pondelok, 28. septembra 2020, operatívne zareagovala na aktuálne dianie a do vysielania večerných Televíznych novín pozvala premiéra Igora Matoviča, aby divákov naživo oboznámil o nových protiepidemiologických opatreniach v súvislosti s druhou vlnou pandémie koronavírusu.

Včerajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo doposiaľ najsledovanejším programom tohto mesiaca v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny rekordný septembrový rating 12,6 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 35,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si v pondelok nenechalo ujsť taktiež rekordných 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až takmer 1,2 milióna divákov (AvRch 1 194 000).

Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:40 tak sledovalo Markízu až 868-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé a tretie miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 11,6 % / share 31,2 %) a Športové noviny (rating 9,3 % / share 25,1 %). Informácie o počasí si na Markíze pozrelo 698-tisíc a športové spravodajstvo 452-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami patrilo jasné prvenstvo obľúbenému rodinnému komediálnemu seriálu Pán Profesor. Piata premiérová epizóda s názvom Boháč dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 9,2 % a rovnako aj trhový podiel 25,7 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 410-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo predstavuje medzitýždenný nárast sledovanosti o 53-tisíc divákov.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,5 % a trhový podiel 21,9 %.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,4 % a trhový podiel 26,7 %.

Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 374-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najlepší septembrový výkon.

V pondelok sa vynikajúco darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Deň odštartovalo dlhoročne obľúbené Teleráno, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahlo vysoko nadpriemerný trhový podiel 32,8 %.

Konkurenčné Ranné Noviny na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostali s podielom na trhu 14,9 %. Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 6,9 % / 32,7 % v CS 12-54) a magazín Reflex (rating 5,7 % / 25,6 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu