Piatkový večer patril premiére rodinnej animovanej komédie Kocúr v čižmách.

Päť najsledovanejších programov dňa patrilo v nedeľu 8. decembra 2013 televízii Markíza, a to aj napriek finálovému priamemu prenosu talentovej šou konkurencie.

Suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách boli v nedeľu Televízne noviny (rating 14,8 % / share 39,8 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 875-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 išlo so 488-tisíc divákmi pri obrazovkách zároveň o najsledovanejší program celého týždňa.

Medzi nespravodajskými programami dominovala podvečerná animovaná komédia Shrek (na fotografii) (rating 10,1 % / share 33,0 % v 12-54). Úspešnejšia než finále talentovej súťaže konkurencie bola aj večerná reality šou Farma, ktorá si podmanila najmä ženy 25-34 (share 30,2 %) a divákov v Prešovskom (share 31,6 %) a Trnavskom kraji (share 35,0 %) v cieľovej skupine 12-54.

TV_Markiza-Shrek_-_foto

V televízii Doma sa v nedeľu vynikajúco darilo romantickému filmu Ľadové ostrie 2: Cesta ku sláve (rating 3,5 % / share 8,4 % v 12-54), išlo o jej druhý najsledovanejší film od začiatku roka.

Televízne noviny boli najsledovanejším programom dňa aj v sobotu 7. decembra 2013 (rating 12,4 % / share 39,9 % v 12-54) a v piatok 6. decembra 2013 (rating 12,5 % / share 40,6 % v 12-54).

Piatkový večer patril premiére vynikajúcej rodinnej animovanej komédie Kocúr v čižmách (na fotografii hore)  (rating 11,8 % / share 33,2 % v 12-54). Medzi deťmi vo veku od 4 do 11 rokov dosiahol trhový podiel hodnotu až 58,7 %.

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza

REKLAMAadv.: