Spoločnosť Discovery Networks spustila novú brandovú kampaň pre svoj ženský televízny kanál TLC. Kampaň je založená na koncepte „OMG with heart“ v ktorej ako hlavný prvok komunikácie používa emotikony. Kampaň je založená na dvoch základných hodnotách televízneho kanála – prekvapení a emóciách. Jej súčasťou je aj nová televízna grafika s modernizovaným logom.

Stavebným kameňom dnešnej popkultúry sú emotikony, sú univerzálne a zrozumiteľné pre vyjadrenie zážitkov a emócií. Televízny kanál TLC ich v rámci novej kampane používa na nadviazanie väčšej interakcie s divákmi.

Tematicky je kampaň zameraná na programové piliere kanála TLC – svadby, varenie, rodinu, zdravie, životné príbehy, fitness, milostné vzťahy a medziľudské vzťahy.

Kampaň „OMG with heart“ vytvorila in house spoločnosť Discovery Networks CEEMEA pod vedením jej kreatívneho riaditeľa Sephena Royleho.

TLC - OMG with heart 1„Má niekoľko kreatívnych častí s využitím emotikon (napr. brandový spot), predely a proma vo vysielaní, inzerciu v tlači, vonkajšie vizuály i digitálnu zložku, odrážajúce hravosť, odvahu a pozitívny náboj TLC. Sociálne médiá budú v kampani zohrávať obzvlášť dôležitú úlohu. Fanúšikovia TLC budú môcť zábavným spôsobom vyjadrovať svoje pocity a spájať ich s emocionálne silnými momentmi hlavných relácií na TLC špeciálnym on-line generátorom „hlášok“ na internetových stránkach stanice www.expressyourtlc.com,“ uviedla spoločnosť.

„Kanál TLC začal vysielať pred piatimi rokmi a v súčasnej dobe je najsledovanejším TLC - OMG with heart 2zábavným kanálom pre ženy v regióny strednej a východnej Európy, Blízkeho východu a Afriky a najširšie distribuovaným ženským kanálom na svete. Sme presvedčení, že emotikony sú najlepším prostriedkom na vyjadrenie a zdôraznenie širokej škály emócií a rysov postáv, ktoré v reláciách TLC vystupujú, a to vtipným, vrelým a úprimným spôsobom. Tým, že teraz oslovujeme mladšie a širšie publikum, poskytujeme našim distribučným a reklamným partnerom ešte zaujímavejší a hodnotnejí produkt,“ povedal Paul Welling, viceprezident spoločnosti Discovery Networks CEEMEA.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu