Televízny spot Angelika na hypotéku Poštovej banky z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett získal cenu Zlatá pecka 2018

V stredu 21. februára na vyhlasovaní víťazov tejto prestížnej českej súťaže agentúra bodovala hneď dvakrát. Pod ich úspech v kategórii TV spot sa podpísala aj Poštová banka.

„Víťazný televízny spot bol nasadený v jesennej kampani na úver na bývanie Užitočné bývanie s atraktívnym benefitom – najnižším úrokom na trhu, už od 0,95 % p. a., ktorý sme chceli zabaliť do čo najatraktívnejšieho obalu,“ vysvetľuje hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.

Poštová banka v spolupráci s agentúrou stavila na známu a obľúbenú filmovú scénu z filmu Angelika, do ktorej obsadila hereckú dvojicu, Jána Koleníka a Luciu Siposovú.

„Našou snahou bolo, aby sa ľudia pri sledovaní spotu nielen zabavili, ale aj zamysleli nad svojim finančným hospodárením. Keď poslúchnu zdravý rozum aj srdce, môžu v tomto smere urobiť zmeny s veľkým efektom,“ dodáva L. Žáčková.

Kampaň mala pozitívny vplyv aj na postoj k značke. Prispela k zvýšeniu podielu ľudí preferujúcich Poštovú banku a v pomyselnom rebríčku zvažovaných bánk u ľudí sa posunula z piateho na tretie miesto.

„Zlatá pecka 2018 pre TV spot Angelika je dôkazom toho, že jesenná kampaň zaujala tak klientov, ako aj odbornú verejnosť. Za tento úspech ďakujeme celému tímu agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorý sa podieľal na jeho výrobe a tešíme sa na ďalšie spoločné, kreatívne kampane,“ uzatvára Lýdia Žáčková.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu