foto: Nástroj gemiusHeatMap implementovaný na webovej stránke (zdroj: Gemius Slovakia)

Produkt gemiusHeatMap ktorý meria najnavštevovanejšie miesta webových stránok, má úplne nové rozhranie, ktoré umožní jeho užívateľom jednoduchší prístup ku všetkým funkciám nástroja. Novinkou je tiež prepojenie s prehliadačmi Mozilla Firefox a Google Chrome.

gemiusHeatMap (teplotná mapa) od spoločnosti Gemius je grafickým zobrazením interakcie návštevníkov webu. Ponúka meranie počtu kliknutí na všetkých preklikateľných prvkoch webovej stránky.

Vďaka tomu je možné zistiť, o ktoré sekcie webu a zverejnené materiály majú užívatelia najväčší záujem, a ktoré naopak ignorujú.

Nástroj ponúka dva moduly – ClickMapu – simuluje všetky kliknutia vykonané na stránke a LinkMapu – započítava kliknutia pre všetky elementy na stránke a vyhodnocuje ich atraktivitu.

„Teplotná mapa funguje teraz ako rozšírenie dvoch najpoužívanejších prehliadačov na slovenskom trhu, čo umožní ešte rýchlejšie získanie výsledkov pre optimalizáciu webových stránok. Nový, prehľadný a jednoduchý interface ešte viac uľahčí prácu webovým analytikom. Vďaka možnosti bezplatného vyskúšania nášho nástroja, si môže každý, nielen tí najväčší hráči, otestovať všetky funkcie, ktoré gemiusHeatMap ponúka. Dúfame, že možnosť vyskúšať si teplotnú mapu využijú predovšetkým malí a strední vydavatelia a všetky spoločnosti z oblasti e-commerce“, povedal Arkadiusz Borowski, Product Manager pre nástroj gemiusHeatMap.

Gemius je obchodno-poradenská spoločnosť poskytujúca dáta, riešenia a odporúčania v oblasti správy online reklamných kampaní, monitoringu a analýzy webových stránok či profilov internetových užívateľov.

Informácie poskytnuté spoločnosťou sú základom pre každodenné marketingové a e-commerce aktivity takmer 2 000 firiem z odvetvia financií, telekomunikácií, IT, obchodu, FMCG, automobilového priemyslu, farmaceutiky, popredných reklamných agentúr a reklamných sietí, mediálnych domov, vydavateľov a zadávateľov reklamy z celého sveta.

Pôsobí na 30 trhoch v Európe, na Blízkom východe a v Afrike. Prostredníctvom lokálnych pobočiek vo viac ako 12 štátoch spolupracuje s profesijnými organizáciami venujúcimi sa globálnemu a lokálnemu rozvoju internetového trhu.

Štúdie vykonáva na základe vlastnej metodiky a technologickej infraštruktúry za prísneho dodržiavania ICC/ESOMAR noriem. Spoločnosť zamestnáva okolo 300 odborníkov vrátane IT špecialistov, matematikov, sociológov a psychológov.

Mesačne analyzujú 300 miliárd udalostí vyskytujúcich sa vo virtuálnom svete, t.j. zobrazenia stránok a kliknutia, ktoré boli uskutočnené internetovými užívateľmi. Spoločnosť bola založená v roku 1999. Na Slovensku funguje pod obchodným názvom Gemius Slovakia a zastrešuje výskum čítanosti zapojených slovenských online médií AIMmonitor. AIMmonitor je auditovaný výskum, ktorý bol na Slovensku spustený v roku 2007.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu