záber zo spotu

Kampaň Megažrúti z dielne agentúry Effectivity powered by Publicis pokračuje druhou fázou, kde si už zákazníci môžu vymeniť body za originálnu čiapku v tvare Megažrúta.

Súčasťou prvej fázy kampane bola spotrebiteľská akcia, kedy zákazníci mohli za každých 10 eur nákupu získať nálepku do komixu zadarmo.

V druhej fáze marketingovej kampane môžu deti vymeniť vyplnený komixs za čiapku s dizajnom jedného zo šiestich Megažrútov – Cucu, Upi, Bubla, Manažéra, Ega alebo Žuja.

Druhá fáza kampane bola do televízie nasadená od 1. novembra a v online prostredí už 24. októbra. Kampaň potrvá až do konca roka a je nasadená nielen v TV, online, ale jej súčasť tvorí i komunikácia na Facebooku a súčasťou komunikácie je i kampaňová microsite www.megazruti.sk a i instore podpora vo forme P.O.S. v každej predajni a špeciálnych eventov v predajniach, ale i kinách. Termíny týchto aktivít komunikuje spoločnosť aj na svojom FB profile.

„Cieľom kampane je zábavnou a relevantnou formou edukovať deti v oblasti zdravšieho stravovania,“ povedala marketingová riaditeľka spoločnosti Terno hovorí Anna Buzinkay.

Autorom konceptu je reklamná agentúra Effectivity powered by Publicis, ktorá predtým robila i kampaň Vitamani pre obchodný reťazec Billa.

Na kampani sa okrem tejto agentúry podieľa aj mediálna agentúra Media and Digital Services a PR agentúra Arthur media.

Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Account Director: Roman Matulík
Creative Director: Peter Rajčák
Senior Copywriter: Katarína Noskajová
Art Director: Lukáš Pompa
Produkcia: Alien Studio
Online: Andrej Hlavačka, Manuel Campagnoli
Komiks: nervexperiment

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu