Terno v novej kampani komunikuje rebranding, zastrešenie značiek Terno, Moja Samoška a Hypernova pod jednotný brand Terno. Kampaň pracuje so sloganom „Meníme sa k lepšiemu“ a je z dielne reklamnej agentúry 2CREATE advertising.

Cieľom rebrandingu je ľahšia identifikovateľnosť, posilnenie znalosti značky, lepšia odlíšiteľnosť od konkurencie a v neposlednej miere i efektívnosť komunikácie obchodnej siete a budovania imidžu značky.

„Našou ambíciou je získať späť zákaznícku dôveru, preto je potrebné meniť Terno každým dňom k lepšiemu – prinášať krok po kroku rozmanitejší a kvalitnejší tovar za férové ceny, podporovať výnimočných lokálnych dodávateľov, prinášať zákazníkom zážitok z nakupovania, ktorým ich prevedie náš vyškolený personál,“ povedala marketingová riaditeľka TERNO real estate Anna Buzinkay.

Kampaň je spojená s produktovou komunikáciou a je nasadená v OOH, rozhlase, televízii a online. Spot je nasadený v televíziách skupiny JOJ Group, rozhlasové spoty sú nasadené v rádiu Expres, Rádiu Jemné a Europa 2.

Terno vizual bilboardu - kampan Menime sa k lepsiemu
vizuál billboardu (zdroj: Arthur media)

Vypočujte si rádiový spot:

titulka produktovy letak Terno jun 2016Rebranding komunikuje spoločnosť aj v akciovom produktovom letáku.

V rámci kampane bola vytvorená agentúrou 2CREATE advertising aj špeciálna microsite NoveTerno.sk, ktorá komunikuje zákazníkom informácie o zmenách a zároveň bude prinášať i informácie o voľných pracovných miestach.

Súčasťou kampane je i komunikácia na sociálnych sieťach, na Facebook profiloch Terno Slovensko a Varíme s chuťou.

Prečítajte si aj > Obchodné reťazce Terno, Moja Samoška a Hypernova budú po novom fungovať pod jednou značkou

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu