Terno spustilo novú reklamnú kampaň z dielne MADE BY VACULIK zameranú najmä na rodiny s deťmi

zaber z nakrucania (zdroj: Terno)

Najnovšia reklamná kampaň spoločnosti Terno z dielne MADE BY VACULIK pracuje s novým claimom „TERNO – našťastie blízko“.

V sérii TV spotov vystupuje bežná mestská rodina, ktorá potrebuje rýchlo dokúpiť základné potraviny – ovocie, zeleninu, pečivo alebo mliečne výrobky. Členovia rodiny sa po otvorení špajze, chladničky alebo rúry ocitnú priamo v predajni Terno, kde nájdu všetko, čo potrebujú.

Reklamná kampaň pobeží tri mesiace, v televíziách bude nasadená od 20. augusta. Sprevádza ju rozsiahla online podpora, vrátane komunikácie na sociálnych sieťach, ďalej mediálna podpora v OOH a printoch. S miernym časovým odstupom sa pridajú aj rádiá.

„Naša najnovšia kampaň upozorňuje na blízkosť Terno predajní, ktoré sa nachádzajú pri domovoch našich zákazníkov,“ povedala Anna Buzinkay, Marketing and PR director spoločnosti Terno.

„Našim hlavným cieľom je na bežných každodenných situáciách ukázať, že Terno je ideálnym miestom pre rýchly a pohodlný doplnkový nákup obľúbených potravín v blízkosti domovov,“ doplnila A. Buzinkay.

Tri televízne spoty sú zamerané na najčastejšie kupované položky – ovocie a zelenina, pekárenské výrobky a mliečne produkty. Zaujmú najmä spôsobom strihu, ktorý dramatizuje benefit blízkosti. „Terno je pre rodiny špajzou, chladničkou alebo rúrou na pečenie. Strih je v príbehoch veľmi dôležitým a efektným prvkom,“ hovorí Peter Ižo, Creative Director MADE BY VACULIK.

Vizitka kampane:
Agentúra: MADE BY VACULIK
Account Manager: Pavol Schejbal, Bea Kolodziejska
Creative Director: Peter Ižo
Senior Copywriter: Milan Bielik
Art Director: Martina Obertová
Produkcia: Protos Production
Réžia: Max Turek
Kamera: Alexander Šurkala
Hudba: Viktor Hazard, štúdio SAT MUSIC

(ts)