Tesco Finančné služby aktuálne spustili novú kampaň, ktorá chce značku ešte viac priblížiť zákazníkom a predstaviť dve základné hodnoty – transparentnosť a výhodnosť. Nová kampaň sa vizuálne i obsahovo odlišuje od doterajšej komunikácie.

Nový komunikačný koncept odštartovala v stredu 19. augusta prvá zo série televíznych reklám. Všetky reklamy sú hrané a zásadne sa odlišujú od predchádzajúcich, ktoré boli len animované (pozri dole).

„Kampaňou chceme zvýšiť povedomie o značke TESCO Finančné služby. Preto sme sa rozhodli prejsť k vizuálne výraznému konceptu, ktorý zaujme divákov a snáď i pobaví,“ povedala Markéta Koptišová Mocová, manažérka finančných služieb TESCO ČR/SR.

Spájajúcim obsahovým prvkom nových reklamných spotov je motív stávky, ktorá sa uzatvorí v obchodoch TESCO.

Nové reklamy divákom predstavujú nový produkt – hotovostnú pôžičku, ktorá za riadne splácanie garantuje úrokovú sadzu nižšiu, ako je bankový priemer vyhlásený Národnou bankou Slovenska. Nakrúcali sa v českých obchodoch TESCO Eden a TESCO Zličín.

Samotnú realizáciu reklám si zobral na starosť režisér Jan Těšitel. Kampaň je nasadená na televíznych staniciach v Česku i na Slovensku – v TV JOJ a Markíza, v Českej republike v TV Prima, Barrandov a Óčko.

Kampaň je podporená komunikáciou v obchodoch Tesco, neadresnou distribúciou letákov i online kampaňami.

Pozrite si ako vyzerali predchádzajúce spoty, ktoré boli výlučne animované:

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu