Spoločnosť Tesco Stores SR sa rozhodla v súlade so svojou stratégiou v Európe pre zmenu reklamnej agentúry a začala spoluprácu s agentúrou Ogilvy & Mather, na Slovensku funguje v štruktúre pod názvom ako Istropolitana Ogilvy. Spolupráca Tesco s doterajšou agentúrou Made by Vaculík sa úplne nekončí, keďže agentúra bude i naďalej robiť digitálnu komunikáciu.

„Rozhodli sme sa pre renomovanú agentúru Ogilvy & Mather (na Slovensku Istropolitana Ogilvy) aby nám pomohla vytvoriť novú stratégiu značky Tesco vo všetkých štyroch krajinách V4 – Slovensku, Maďarsku, Českej republike a Poľsku. Agentúra Ogilvy & Mather má totiž za sebou úspešnú minulosť a odborné skúsenosti na všetkých trhoch, kde pôsobíme. V nadchádzajúcom období Ogilvy & Mather zohrá kľúčovú úlohu pri opätovnom hľadaní cesty k zákazníkovi a obnovení dôvery k značke Tesco,“ povedal Tomáš Ferenčák, Koordinátor komunikácie Tesco Stores SR.

„Radi by sme poďakovali agentúre MADE by VACULIK za ich doterajší prínos značke a za profesionalitu s akou riešia prebiehajúcu zmenu. Na Slovensku však naďalej budeme spolupracovať i s agentúrou MADE by VACULIK – v rámci digitálnej komunikácie,“ doplnil Tomáš Ferenčák.

Made by Vaculik stojí napríklad za úspešnou kampaňou Tesco dyktát, ale i Ódou na čerstvosť, alebo aj za Najčerstvejším citylightom. Tieto reklamné koncepty boli ocenené aj v súťaži kreativity.

Prečítajte si aj:
kampaň: Tesco Dyktát od Made by Vaculik
Óda na čerstvosť v kampani pre Tesco od Made by Vaculik
Výsledky: Zlatý klinec 2015 – kategória Out of home

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu